Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu: a) sieć LAN/ WLAN złożona z 21 zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym , dostępem do internetu oraz przełącznikiem sieciowym / switch sieciowy; b) serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej+ szafa RACK 19``; c) kompletny zestaw serwerowy; d) reflektometr OTDR; e) spawarka światłowodowa; f) koncentrator ADSL; g) tester parametrów sieci telekomunikacyjnych z funkcją TDR lub dwa oddzielne urządzenia - tester sieci telekomunikacyjnych i reflektometr TDR; h) projektor multimedialny; ekran projekcyjny elektryczny; sufitowy uchwyt z pełną regulacją; odtwarzacz multimedialny. 2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia. 4. Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. 5. Przedmiot umowy należy zrealizować w terminie nie późniejszym niż do dnia 22 stycznia 2021 roku. Termin rozpoczęcia dostawy ustala się nie wcześniej niż w dniu 4 stycznia 2021 roku. 6. Powiat, jako organ prowadzący Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu, dokona zakupu sprzętu komputerowego dla ww. szkoły, w związku z realizowaną przez nią działalnością dydaktyczną. Przedmiot umowy zostanie nieodpłatnie przekazany szkole. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania preferencyjnej stawki VAT 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, o ile spełnione będą warunki do zastosowania przedmiotowej stawki. Ustalenie prawidłowego obowiązku podatkowego ciąży na Wykonawcy. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę preferencyjnej stawki VAT 0%, Zamawiający wymaga wskazania tej stawki już na etapie składania ofert. 8. Zamawiający wymaga, aby komputery wyprodukowano nie wcześniej niż w 2020 roku. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone wyposażenie musi posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. 9. Komputery będą wykorzystywane w szczególności dla potrzeb aplikacji edukacyjnych, w tym aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej. Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w szkołach w powyższych celach. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny - posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 11. Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie musi być produktem legalnym, posiadającym stosowne licencje. Potwierdzenie posiadania licencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostarczonym sprzętem. 12. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu dokumentację dostawy zawierającą co najmniej: a) kartę gwarancyjną, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy, b) instrukcje techniczne, c) atesty, aprobaty techniczne, ewentualne deklaracje zgodności wraz z ich spisem przyporządkowującym ww. dokumenty do określonych elementów dostawy, d) protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów – w przypadku sprzętów wymagających podłączenia i uruchomienia. 13. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy powinne być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza. 14. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty katalogowe z poświadczeniem autentyczności, na której będzie przedstawiony proponowany sprzęt. Karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, oznaczenie modelu, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry. 15. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 16. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składa się: 1) dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach