Gmina Stupsk ogłasza przetarg
- Adres: 06-561 Stupsk, Henryka Sienkiewicza 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23/653-12-54 , fax. 23/653-10-16
- Data zamieszczenia: 2022-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stupsk
Henryka Sienkiewicza 10
06-561 Stupsk, woj. mazowieckie
tel. 23/653-12-54, fax. 23/653-10-16
REGON: 130378456 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://stupsk.bipgmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego pn.: „Cyfrowa Gmina” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego: urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor – szt. 1, urządzenia wielofunkcyjnego A3 mono– szt. 1, urządzenie wielofunkcyjne A4 – 10 szt, UPS’ów OnLine – szt. 21, laptopa – szt. 1, serwer plików NAS - szt. 1 w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31682530-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie wyznacza warunku w tym zakresie;b) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie wyznacza warunku w tym zakresie;c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie wyznacza warunku w tym zakresie;d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – wyznacza warunek w następujący sposób:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:- iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy porównywalne do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy bądź inne dokumenty; na potwierdzenie powyższego należy przedstawić wypełniony załącznik nr 4 do SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania i fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu informatycznego w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa 150 szt. urządzeń UPS wraz z szynami do szafy RACK
Dodano: 2023-06-21 - Wymiana zasilaczy UPS wraz z przeglądami okresowymi w Oddziałach Okręgowych NBP
Dodano: 2022-09-13 - Wymiana kondensatorów oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS
Dodano: 2022-07-19 - Wymiana pakietów kondensatorów w filtrze AC i w filtrze DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku - Świerku
Dodano: 2021-03-25 - Wymiana pakietów kondensatorów w filtrze AC i w filtrze DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku - Świerku
Dodano: 2020-12-03 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
Dodano: 2020-11-19 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
Dodano: 2020-10-07 - DOSTAWA ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS) DLA ZAPEWNIENIA DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI W WARUNKACH ZAGROŻENIA STANU EPIDEMICZNEGO.
Dodano: 2020-09-16 - Dostawy zasilaczy UPS
Dodano: 2020-09-11