Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny ogłasza przetarg
- Adres: 02-739 Warszawa, Wałbrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22) 3804990, , fax. +48(22) 3804991
- Data zamieszczenia: 2020-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Wałbrzyska 3/5
02-739 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(22) 3804990, , fax. +48(22) 3804991
REGON: 36746732800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://fina.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS) DLA ZAPEWNIENIA DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI W WARUNKACH ZAGROŻENIA STANU EPIDEMICZNEGO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch urządzeń zapewniających podtrzymanie pracy w warunkach zaniku napięcia elektrycznego, instalacja i konfiguracja. Moc nie mniejsza niż 60kVA/60kW z możliwością rozbudowy do 90kVA wewnątrz szafy Zasilacza. Urządzenie o budowie modularnej zapewniający redundancję i możliwość pracy w przypadku awarii jednego z modułów mocy z mocą co najmniej 45kVA/45kW. Zainstalowane moduły mocy: co najmniej 4 x 15kVA. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31682530-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu. 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali dwa zamówienia polegające na dostawie i instalacji urządzeń zasilania awaryjnego o wartości każdego minimum 150 000 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto. 4. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania i fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu informatycznego w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa 150 szt. urządzeń UPS wraz z szynami do szafy RACK
Dodano: 2023-06-21 - Wymiana zasilaczy UPS wraz z przeglądami okresowymi w Oddziałach Okręgowych NBP
Dodano: 2022-09-13 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego pn.: „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-08-19 - Wymiana kondensatorów oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS
Dodano: 2022-07-19 - Wymiana pakietów kondensatorów w filtrze AC i w filtrze DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku - Świerku
Dodano: 2021-03-25 - Wymiana pakietów kondensatorów w filtrze AC i w filtrze DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku - Świerku
Dodano: 2020-12-03 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
Dodano: 2020-11-19 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
Dodano: 2020-10-07 - Dostawy zasilaczy UPS
Dodano: 2020-09-11