Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu - "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”

GMINA PRZYTOCZNA ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957494311
  • Data zamieszczenia: 2022-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZYTOCZNA
    ul. Rokitniańska 4
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 957494311
    REGON: 21096682300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu - "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu - "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”. Zamówienie jest finansowane ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności nazagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. W ramach realizacji dostawy obowiązkiem Wykonawcy będzie rozładunek zakupionego sprzętu i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, z datą produkcji nie wcześniej niż w 2021 r., który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Nie dopuszcza się zaoferowania komputera refabrykowanego. Wykonawca dostarczy również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu w języku polskim, dokumenty gwarancyjne.Zamówienie obejmuje zakup i dostawę:1) Komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem – 6 szt2) Komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – 268 szt.3) Tabletów – 18 szt.Przedmioty zamówienia w poszczególnych grupach muszą być jednego modelu o identycznej konfiguracji sprzętowej, wyprodukowane przez tego samego producenta na bazie tych samych podzespołów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do SWZ- Projekt umowy – załącznik nr 7 do SWZWszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.1. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, na okres minimum 24 miesięcy. Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.2. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi.3. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym po podpisaniu przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń.4. Z chwilą przekazania przez Zamawiającego prawa do dysponowania sprzętem komputerowym Użytkownikom ostatecznym, Wykonawca wyraża zgodę na przeniesienie przez Zamawiającego na Użytkownika ostatecznego wszelkich uprawnień wynikających z udzielonej Zamawiającemu na nabyty niniejszą umową sprzęt komputerowy gwarancji i rękojmi, włącznie z żądaniem wymiany wadliwego sprzętu komputerowego na wolny od wad.5. Użytkownik ostateczny może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji za wady także po upływie terminu gwarancji, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu.6. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.7. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SWZ oraz załącznikach. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w SWZ i załącznikach z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowaniaproduktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia: wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy, polegające na dostawie komputerów stacjonarnych i/lub laptopów i/lub w ilości co najmniej 50 szt.3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wymaga by co najmniej jeden z wykonawców spełniał warunek określony w punkcie 2 ppkt 4.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. W przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły dostawy określone w punkcie 2 ppkt 4 wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu dostaw;6. W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą dostawy, o których mowa w punkcie 2 ppkt 4 były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu dostaw.7. Jeżeli wykonawca lub podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował dostawy, zamawiający uzna dostawę, o której mowa w punkcie 2 ppkt 4 za spełniającą warunek, jeżeli dostawa ta będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom określonym w punkcie 2 ppkt 4.8. Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach