Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT

Zespół Szkół Budowlanych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Świerklańska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 22 796 , fax. 32 42 22 279
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlanych
    ul. Świerklańska 42
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 42 22 796, fax. 32 42 22 279
    REGON: 24180228400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbrybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SZKOŁA PUBLICZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery zadania: ZADANIE nr 1- pn. „ Zakup i dostawa komputerów”. 1.Komputer przenośny nr 1( parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru- 28 szt.), 2. Zestaw komputerowy (parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru- 15 szt.), ZADANIE NR 2- pn. „Zakup i dostawa robotów edukacyjnych”. Robot edukacyjny ( parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru- 9 szt.) ZADANIE NR 3- pn. „Zakup i dostawa oprogramowania kosztorysowego ”. 1. Oprogramowanie kosztorysowe wersja edukacyjna (20 stanowisk)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SIWZ - 1 szt. 2. Oprogramowanie kosztorysowe wersja pełna- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SIWZ - 1 szt.3 . Oprogramowania do tworzenia przedmiarów z rysunku pełna wersja- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SIWZ - 1 szt. ZADANIE NR 4- pn. „ Zakup i dostawa oprogramowania do obliczeń geodezyjnych”1. Oprogramowanie do obliczeń geodezyjnych- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SIWZ - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1a-d do SIWZ. 2). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3). Opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru - załącznik nr 5 do SIWZ. 4). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykonawca, w w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.zsbrybnik.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach