Przetargi.pl
Budowa obiektów małej architektury (placu zabaw) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów małej architektury (placu zabaw) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Budowa obiektów małej architektury (placu zabaw) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica” zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez firmę DUŹNIAK ANTONI USŁUGI PROJEKTOWE I REMONTOWO-BUDOWLANE „PROJ-REM”, z siedzibą w Mnichu, ul. Topolowa 7, 43-520 Chybie, stanowiącą integralną część niniejszej umowy. 2. Inwestycja obejmuje budowę obiektów małej architektury (placu zabaw) wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze o wymiarach ok. 10,50 x 13,0 m na działce nr 2421/3 przy ul. Leśnica w Brennej. W obrębie projektowanego plenerowego placu zabaw przewidziano lokalizację przyrządów do zabawy dla dzieci (zestaw zabawowy, linarium - piramida, huśtawka bocianie gniazdo) oraz wykonanie w wyznaczonym miejscu placu nawierzchni bezpiecznej w postaci gumowych mat przerostowych. W związku z budową placu zabaw przewidziano wykonanie przebudowy (przesunięcia) istniejącej skarpy w kierunku północnym. Dodatkowo na placu zabaw zamontowane zostaną urządzenia towarzyszące jak ławki, kosze na śmieci, oświetlenie lampami solarnymi. Teren placu zabaw zostanie ogrodzony płotem. Zakres rzeczowy obejmuje: a) dostawę i montaż 3 głównych urządzeń zabawowych (zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, linarium - piramida, huśtawka bocianie gniazdo), b) dostawę i montaż 3 ławek parkowych, c) dostawę i montaż 2 latarni zasilanych energią słoneczną, d) dostawę i montaż 2 koszy na śmieci, e) wykonanie kształtowania terenu (zmiany położenia istniejącej skarpy), f) wykonanie robót ziemnych wraz z dostawą i montażem nawierzchni bezpiecznej w postaci mat przerostowych o pow. 136,5m2, g) wykonanie humusowania terenu o pow. 136,5m2, h) wykonanie ogrodzenia placu zabaw o długości 47,0m z profili stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie wraz z furtką wejściową, i) dostawę i montaż tablicy dwustronnej (informacyjnej i regulaminowej), 3. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Bielsko – Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg na: „Budowę obiektów małej architektury (placu zabaw) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica” 5. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego - oryginał dokumentu należy zdeponować w Biurze Podawczym Zamawiającego (Urząd Gminy Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, parter) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien umieścić oryginał dokumentu w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego oraz posiadającej następujące oznaczenia: WADIUM na: „Budowę obiektów małej architektury (placu zabaw) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica”, wraz z nazwą Wykonawcy i adresem. 6. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W przypadku gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów w trybie art. 22a ustawy PZP – zobowiązania tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści którego musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. e) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach