Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb ZDMK

Zarząd Dróg Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12) 616 7416
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
    Centralna 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12) 616 7416
    REGON: REGON 357116163
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb ZDMK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia:a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zarządu Dróg MiastaKrakowa,b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) – załącznik nr 2 do SWZ,2) Zakres rzeczowy (Opis przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 8 do SWZ,c) Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru,d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważneZamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocąinnych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), ajedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzezwskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celuokreślenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnićwymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzezzapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte wogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwamiproducenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonegorozwiązania,e) Termin dostawy:1) Najkrótszy termin dostawy wynosi 14 dni od dnia zawarcia umowy,2) Najdłuższy termin dostawy wynosi 30 dni od dnia zawarcia umowy,f) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentówniezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp:Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentówniezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.g) Oferowany sprzęt komputerowy wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy,h) Miejsce dostawy: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków (Budynek A).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwatysiące pięćset 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299),c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w PKO BP – nr rachunku: 52 1020 2892 0000 59020590 8415,d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego,e) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w lit. b) powyżej, wykonawcaprzekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium musi obejmować cały okreszwiązania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanewystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami części VIII pkt 1 SWZ oferty wykonawcy,f) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp,g) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 1 dostawękomputerów przenośnych na kwotę o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej części specyfikacji nastąpi na podstawieprzedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Części IV SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach