Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goldap.pup.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz z art. 24 ust.1i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność tego sprzętu z systemem operacyjnym Windows Server 2003 oraz, że bezproblemowo i bezkonfliktowo będzie współpracował z oprogramowaniem wymienionym w szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Specyfikacja techniczna dotycząca konfiguracji i parametrów techniczno-operacyjnych oferowanego sprzętu i oprogramowania, potwierdzająca spełnienie określonych wymagań w załączniku nr 4 do SIWZ. 5) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane urządzenia będą nowe (nieużywane) i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą podpisania umowy- załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane urządzenia spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 6 października 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 229, poz. 2310)- załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 10) Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/upoważnienie dla tych osób podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru. Brak upoważnienia/pełnomocnictwa powoduje odrzucenie oferty. Upoważnienie/pełnomocnictwo powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goldap.pup.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach