Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika 1. Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt. 2. Stacja robocza do obróbki grafiki (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt. 3. Monitor 21,5” (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 4 szt. 4. Monitor 24” (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt. 5. Skaner A3 (parametry minimalne jak określono w pkt. 5. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt. 6. Moduł skanera Canon Flatbed Unit 201 (parametry minimalne jak określono w pkt. 6. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt. 7. Drukarka laserowa kolorowa A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 7. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt. 8. Pakiet biurowy Microsoft Office Standard 2016 MOLP GOV - 3 szt. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem urządzeń drukujących i kserujących
Dodano: 2023-02-09 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-01-28 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z systemem montażowym na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach”.
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa drukarek
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-12-18 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z systemem montażowym na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2020-11-24 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z homologowanymi uchwytami samochodowymi na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-09-28 - Najem drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-08-17