Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 94250 Łódź, ul. Siewna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6116660, 6339972 , fax. 426 338 389
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi
    ul. Siewna
    94250 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6116660, 6339972, fax. 426 338 389
    REGON: 47296702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2018 fabrycznie nowego (wcześniej nie używanego, bez śladu uszkodzeń i użytkowania) sprzętu komputerowego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 a i b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) pogrupowanych w dwóch pakietach obejmujących odpowiednio: Pakiet I - jedną drukarkę liniową wraz z komputerem (jednostką centralną z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, monitorem, klawiaturą, myszą, listwą przepięciową) przeznaczoną do wydruku paszportów oraz etykiet ze Zintegrowanego Systemu w Ochronie Roślin i Nasiennictwie (załącznik 2a). Pakiet II – podzespoły komputerowe oraz inny sprzęt teleinformatyczny (załącznik 2b) w tym: - 1 szt. dysku komputerowego, - 5 szt. listew przepięciowych, - 20 szt. myszy komputerowych, - 8 szt. klawiatur, - 4 zasilaczy komputerowych, - 100 sztuk płyt DVD, - 1 szt. monochromatycznej drukarki laserowej. (CPV: 30213000-5, 48624000-8, 30231310-3, 30237410-6, 30237220-7, 30237460-1, 30237280-5, 30232120-1, 30234100-9, 30234400-2, 30232110-8, 48624000-8, 48317000-3, 48316000-6, 48991000-1). Gdzie cena przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie elementy mające na nią wpływ w tym w szczególności dla Pakietu I: koszty dostarczenia do miejsca użytkowania znajdującego się w pomieszczeniu Etykieciarni na poziomie -1 siedziby WIORiN w Łodzi przy ulicy Siewnej 13A, ewentualnego ubezpieczenia transportu, pierwszego uruchomienia i bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie objętym gwarancją. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą wszystkie artykuły wyspecyfikowane w pakiecie zgodnie z dokonanym podziałem. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden jak i również dwa pakiety. Miejsce dostaw - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi przy ul. Siewnej 13 a. Kryteria oceny ofert: PAKIET NR 1: l.p. Nazwa kryterium Waga kryterium w ocenie ofert 1. Cena oferty 60% 2. Udzielona gwarancja producenta drukarki liniowej 30% 3. Termin dostawy 10% Suma: 100% PAKIET NR 2: l.p. Nazwa kryterium Waga kryterium w ocenie ofert 1. Cena oferty 60% 2. Termin realizacji reklamacji (dotyczy klawiatury i myszy) 30% 3. Termin dostawy 10% Suma: 100% Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Informacja o ofercie wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a (umowa o pracę): Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy PZP. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 4 (aspekty społeczne): Nie dotyczy Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a: nie dotyczy Możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych: Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych. Zamówienie nie dotyczy funduszy Unii Europejskiej. Termin wykonania zamówienia: realizacja zamówienia następować będzie jednorazowo w terminie nie późniejszym niż do 23.05.2018r. Miejscem dostawy jest siedziba Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi przy ul. Siewnej 13A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232120-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B/ formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), C/ pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. D/ inne – W zakresie złożenia oferty dla Pakietu I Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu (załącznik nr 3a do SIWZ) zawierającego przynajmniej trzy dostawy drukarek liniowych o wartości powyżej 40.000 zł brutto każda. Niniejszy wykaz powinien obejmować dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, a ponadto zawierać wartość dostaw, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami dostaw są referencje i inne dokumenty, określające czy dostawy zostały one wykonane w sposób należyty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną