Przetargi.pl
Usługi serwisowe z zakresu ochrony przeciwpożarowej (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – pięć części).

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, Zamenhofa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65, , fax. 42 637 52 91
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    Zamenhofa 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, , fax. 42 637 52 91
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe z zakresu ochrony przeciwpożarowej (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – pięć części).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe z zakresu ochrony przeciwpożarowej (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – pięć części). Część I Usługa serwisowa z zakresu ochrony przeciwpożarowej – przeglądy techniczne i naprawy gaśnic, hydrantów i zaworów hydrantowych. Część II Usługa serwisowa z zakresu ochrony przeciwpożarowej – konserwacje i naprawy systemu Stałych Urządzeń Gaśniczych Gazowych oraz urządzeń współpracujących. Część III Usługa serwisowa z zakresu ochrony przeciwpożarowej – konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) oraz urządzeń współpracujących. Część IV Usługa serwisowa z zakresu ochrony przeciwpożarowej – konserwacje i naprawy instalacji oddymiania. Część V Usługa serwisowa z zakresu ochrony przeciwpożarowej – konserwacje i naprawy instalacji wysokociśnieniowej mgły wodnej z agregatem FOGO. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy odpowiedni dla danej części postępowania. 3. Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia – w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 1 uPzp (posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów), Wykonawcy składający ofertę w zakresie części II i/lub III winni wykazać, że posiadają zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności gospodarczej, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 576 z późn.zm.) tj. na obrót, instalowanie oraz obsługę jonizacyjnych czujek dymu lub przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego zezwolenia – z uzasadnieniem prawnym i faktycznym. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia ww. warunek musi spełniać każdy z nich. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu:1. Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z treści Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo może wynikać z umowy podpisanej przez strony i załączonej do oferty. 4.Wykonawca składa również oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z innym Wykonawcą (-ami), który (-rzy) złożył (-li) ofertę w niniejszym postępowaniu (w tej samej części), w celu zapobieżenia wykluczenia z postępowania wraz z ww. oświadczeniem winien złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy składają przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp; oświadczenie nie jest konieczne, gdy w postępowaniu (w danej części) zostanie złożona tylko jedna oferta. Dokumenty określone w pkt 1-3 składane są wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach