Barbara Rokosz EDU-ART ogłasza przetarg
- Adres: 45-221 Opole, ul. Chabrów 151/2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 501595933
- Data zamieszczenia: 2016-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Barbara Rokosz EDU-ART
ul. Chabrów 151/2 151/2
45-221 Opole, woj. opolskie
tel. 501595933
REGON: 16017576400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1- Igła Tuohy , Zadanie 2 - Zestaw do znieczuleń nadoponowych , Zadanie 3 - zestaw do ciągłego znieczulenia nerwów obwodowych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp w wysokości PLN Zadanie 1 - 1 000 zł Zadanie 2 - 800 zł Zadanie 3 - 1 500 zł wniesione przed upływem terminu składania ofert na konto: ING Bank Śląski nr PL 00 0000 0000 0000 0000 0000 Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z zastrzeżeniem pkt. 10. 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-26 - TLZP/2-23/233/75/2016 Zakup i dostawa staplerów, klipsów laparoskopowych i naczyniowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego wraz z dzierżawą generatora i przetworników.
Dodano: 2016-06-01 - TLZP/2-23/233/71/16 zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-05-19 - TLZP/2-23/233/64/2016 Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Pracowni Endoskopii
Dodano: 2016-05-13 - TLZP/2-23/233/65/16 Zakup i dostawa balonów żołądkowych do endoskopowej implementacji u pacjentów z otyłością patologiczną.
Dodano: 2016-05-09 - TLZP/2-23/233/53/16 zakup i dostawa bielizny barierowej wielorazowego użytku
Dodano: 2016-04-14 - TLZP/2-23/233/50/16 zakup i dostawa bielizny zabiegowej jednorazowego użytku
Dodano: 2016-04-14 - DLG.39.544-2/16 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-03-15 - zakup i dostawa bielizny zabiegowej jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa sterylnych zestawów serwet operacyjnych oraz jednorazowych fartuchów operacyjnych rozbiciu na 3 samodzielne części .
Dodano: 2015-09-30