Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „CYFROWA GMINA”

GMINA WOLIN ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 512186788
  • Data zamieszczenia: 2023-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WOLIN
    ul. Zamkowa 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 512186788
    REGON: 811685510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „CYFROWA GMINA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. CZĘŚĆ Nr 1 ZAMÓWIENIA: DOSTAWA SPRZĘTU, w tym:1) dostawa urządzeń wraz z instalacją i konfiguracją oraz ich integracja z systemami i urządzeniami teleinformatycznymi już posiadanymi przez Zamawiającego:a) serwer – 1szt.b) serwer (OPS) – 1szt.c) macierz dyskowa – 1 szt.d) UTM 2 -Router brzegowy – 1 szt.e) switch – 3 szt.,spełniających warunki, parametry i funkcjonalności określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 8.1. do SWZ oraz na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik Nr 7.1 do SWZ;2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, - Załącznik Nr 8.1 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 7.1 do SWZ.1. CZĘŚĆ Nr 2 ZAMÓWIENIA: DOSTAWA I WDROŻENIE ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE WRAZ Z EUSŁUGAMI DLA MIESZKAŃCÓW, obejmującej dostawę, instalację i wdrożenie do eksploatacji następujących systemów informatycznych:1) system zarządzania obiegiem spraw i dokumentów- Liczba licencji (równoczesnych dostępów) – 30 2) portal klienta urzędu – Liczba licencji (równoczesnych dostępów) – 1 zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 8.2 do SWZ oraz na warunkach Projektowanych Postanowieniem Umowy stanowiącymi Załącznik Nr 7.2 do SWZ2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, - Załącznik Nr 8.2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy - Załącznik Nr 7.2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: doświadczenia Wykonawcya 1) w zakresie Części nr 1 zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, co najmniej jedno zamówienia / jedną dostawę serwera, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).a 2) w zakresie Części nr 2 zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 0/100). Wartość dostawy i wdrożenia systemu jest to suma brutto za całkowite wdrożenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, obejmujące co najmniej dostarczenie licencji, konfigurację i wdrożenie. Do wartości wdrożenia systemu informatycznego nie wlicza się kosztów związanych z utrzymaniem i rozbudową systemu.Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 1 lit. a 1) i a 2) musi być spełniony w całości przez jednego Wykonawcę.- W przypadku, gdy wartość dostaw wykazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).- W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje się doświadczeniem nabytym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tj. w ramach Konsorcjum, Zamawiający będzie weryfikował rzeczywisty (faktyczny i realny) udział tego Wykonawcy w realizacji dostaw objętych tym zamówieniem.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach