Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 42404
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 58444840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń znajdujących się w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 2 Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załącznik do SIWZ. 3 Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 30200000-1 Urządzenia komputerowe 4 W ramach gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kompletną obsługę urządzenia zgodnie z wymaganiami producenta, oraz wykonywać okresowe przeglądy. 5 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny do uruchomienia oraz stosowania bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów. 6 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia/urządzenie na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje załączony do SIWZ projekt umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 12 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego. 7 Dostarczony przedmiot zamówienia / urządzenie musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej zezwalające na eksploatację. 8 Ilekroć w opisie zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania o parametrach wyższych niż wymagane przez Zamawiającego – Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą taką równoważność. 9 Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 10 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach