Przetargi.pl
„Dostawa dwóch kotłów o mocy 400 kW z komorą spalania dla balotów słomy wraz z czopuchami oraz systemem komór oczyszczania spalin”

Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne w Dubience Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-145 Dubienka, ul. Piaski
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 566 80 24
  • Data zamieszczenia: 2020-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne w Dubience Spółka z o.o.
    ul. Piaski 13
    22-145 Dubienka, woj. lubelskie
    tel. 82 566 80 24
    REGON: 11025762700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/dubienka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa dwóch kotłów o mocy 400 kW z komorą spalania dla balotów słomy wraz z czopuchami oraz systemem komór oczyszczania spalin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa fabrycznie nowych dwóch kotłów o mocy 400 kW każdy z komorą spalania dla balotów słomy o wymiarach Ø 180 cm x 150 cm i dopuszczalnym ciśnieniu 0,15 Mpa wraz z czopuchami posiadającymi komory osadcze pyłów oraz systemem komór oczyszczania spalin dla kotła o skuteczności wyłapywania cząstek stałych w spalinach około 50%, Wymagania: - komora paleniskowa kotłów wykonana ze stali o grubości 12 mm, - kotły powinny posiadać wielopunktowy system nadmuchu powietrza do komór paleniskowych, - pompy ładujące pracujące w systemie kocioł-zbiornik kumulacyjny, - pompy podmieszania powrotu, - sterowanie elektroniczne procesem spalania i nadmuchu, - czopuchy powinny posiadać otwory wyczystne, b) nadzór nad montażem dwóch kotłów wraz z czopuchami z osadnikami pyłów do kominów z systemem komór oczyszczania spalin oraz nad podłączeniem do istniejącej instalacji wodnej, c.o. i elektrycznej, c) wykonanie pomiarów elektrycznych, d) uruchomienie kotłów i przeszkolenie obsługi. 3. Wymagany okres gwarancji: a) na kotły nie krótszy niż 36 miesięcy, b) na podzespoły nie krótszy niż 12 miesięcy. 4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt od 12 do 23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę co najmniej 2 (dwóch) nowych kotłów o mocy nie mniejszej niż 400 kW z komorą spalania dla balotów słomy o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto każda wraz z potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. (Dowodami, o których mowa w pkt 2), są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców: 1) którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. V ust. 1 SIWZ; 2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 PZP; 3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Zamawiający - na podstawie art. 24aa ust. 1 PZP - informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. II. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY: 1. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V ust. 1 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ. 2. DOKUMENT WYMAGANY PO ZAMIESZCZENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego (www.bip.lublin.pl/dubienka) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Dokumenty dot. potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy − w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie − sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) Dokumenty dot. wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI ust. 3.1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie Rozdz. VI ust. 4 SIWZ stosuje się. 6. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia - na wezwanie Zamawiającego - dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI ust. 3 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570). W tym celu zaleca się, aby Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego wystosowane w trybie art. 26 ust. 2 PZP, zamiast złożyć wymagane dokumenty, wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożył dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach