Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Poznańska 33
    64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
    REGON: 52693700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części : CZĘŚĆ nr 1 : Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy zakupu i dostawy następującego asortymentu : 1.Zestawy komputerowe wraz z monitorem i systemem operacyjnym – 23 sztuki 2. Monitory komputerowe – 36 sztuk 3. Dysk sieciowy NAS wraz z dyskami twardymi – 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 A, przedmiot zamówienia określono również w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. CZĘŚĆ nr 2 : Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy zakupu i dostawy następującego asortymentu : 1. Switch – 1 sztuka 2. Dysk SSD – 2 sztuki 3. Doposażenie dwóch serwerów HP DL320 G6 - pamięć RAM, dysk twardy- 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 B, przedmiot zamówienia określono również w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. CZĘŚĆ nr 3 : Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy zakupu i dostawy następującego asortymentu : 1. Drukarka – 13 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 C, przedmiot zamówienia określono również w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach