Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
- Data zamieszczenia: 2016-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33
64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
REGON: 52693700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części : CZĘŚĆ nr 1 : Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy zakupu i dostawy następującego asortymentu : 1.Zestawy komputerowe wraz z monitorem i systemem operacyjnym – 23 sztuki 2. Monitory komputerowe – 36 sztuk 3. Dysk sieciowy NAS wraz z dyskami twardymi – 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 A, przedmiot zamówienia określono również w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. CZĘŚĆ nr 2 : Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy zakupu i dostawy następującego asortymentu : 1. Switch – 1 sztuka 2. Dysk SSD – 2 sztuki 3. Doposażenie dwóch serwerów HP DL320 G6 - pamięć RAM, dysk twardy- 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 B, przedmiot zamówienia określono również w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. CZĘŚĆ nr 3 : Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy zakupu i dostawy następującego asortymentu : 1. Drukarka – 13 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 C, przedmiot zamówienia określono również w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-05-22 - Cyfrowy Powiat - zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz serwerów
Dodano: 2023-03-02 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-10-27 - „Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, urządzeń drukujących, projektorów multimedialnych, skanerów, baterii, akumulatorków”
Dodano: 2022-10-27 - Zakup 21 monitorów Samsung 49 cali, LC49RG90SSRXEN VA 5120x1440 DQHD, 19 komputerów typu All in One Lenovo V50a-24IMB AIO CORE I5-10400T, 19 stacji roboczych Lenovo V50s SFF 11EF003APB W10Pro i5-10400 8GB 512GB.
Dodano: 2021-11-02 - Wyposażenie dodatkowych kontenerów przekazanych przez Agencję Rezerw Materiałowych stanowiących tragee Izby Przyjęć dla Oddziału Urologicznego posadowionego na terenie Szpitala Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w biurko pod laptopa i krzesła.
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa komputerów stacjonarnych, laptopów, monitorów i oprogramowania
Dodano: 2021-01-11