Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy”

Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8613428, 603044063 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych
    Komisji Edukacji Narodowej 3
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 8613428, 603044063, fax. -
    REGON: 000187837
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsme.zywiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: 2.1. Część I – Laptopy, komputery, tablety, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, skanery, plotery, pendrive, oprogramowanie. 2.2. Część II – Rzutniki, ekrany, tablice multimedialne 2.3. Część III – Sprzęt nagłaśniający 2.4. Część IV - Urządzenia biurowe – gilotyny, niszczarki, bindownice, kasy fiskalne, laminatory 2.5. Część V - Aparaty fotograficzne, kamery cyfrowe, wizualizery, piloty 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.1/dot. części nr 1/ /i 2.2 /dot. części nr 2,3,4,5/ do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30210000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 (odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia) do specyfikacji; 2) Wykaz oferowanego sprzętu - sporządzone wg załącznika nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5 (odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia) do SIWZ stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia przez oferowane dostawy minimalnych wymagań określonych przez zamawiającego, o których mowa w punkcie 6.3. SIWZ. 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 7.1. lit. b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach