Opolskie Centrum Rehabilitacji sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 48-317 Korfantów, ul. Wyzwolenia
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 43 44 000 , fax. 77 43 44 004
- Data zamieszczenia: 2018-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rehabilitacji sp. z o.o.
ul. Wyzwolenia 11
48-317 Korfantów, woj. opolskie
tel. 77 43 44 000, fax. 77 43 44 004
REGON: 65453000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczona odpowiedzialnością utworzona przez Samorząd Województwa Opolskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części (zwanych także Pakietami): Część 1 – Platforma rehabilitacyjna do oceny i rehabilitacji pacjenta z wykorzystaniem biofeedback - 1 szt. Część 2 - Para rękawic do aktywnej rehabilitacji ręki z wyposażeniem, oprogramowaniem i funkcją biofeedback – 1 szt. Część 3 – Urządzenie do badania rozkładu nacisku stóp na podłoże, badania równowagi i zaburzeń koordynacji wzrokowo ruchowej oraz ćwiczeń z wykorzystaniem biofeedback - 1 szt. Część 4 – Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej ruchem ciągłym biernym - 2 szt. Część 5 – Stół rehabilitacyjny z hydrauliczną zmianą wysokości leżyska - 4 szt. Część 6 - oprogramowanie wspomagające terapię neuropsychologiczną oraz neurologopedyczną Część 7 - urządzenie do porozumiewania się z pacjentem w utrudnionym kontakcie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych, materiałów jednorazowych, materiałów ochronnych oraz odczynników na potrzeby Wydziału Chemii UO.
Dodano: 2021-02-09 - Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych, materiałów jednorazowych, materiałów ochronnych oraz odczynników na potrzeby Wydziału Chemii UO
Dodano: 2020-12-18 - Dosytawa drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2020-07-22 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 5 szt. pulsoksymetrów oraz przeszkolenie personelu z obsługi w ramach zadania nr 1 dla projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu”” zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0352/18-00.
Dodano: 2019-10-08 - Sukcesywne dostawy artykułów medycznych
Dodano: 2019-08-02 - Zakup 2 sztuk respiratorów dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
Dodano: 2019-07-05 - Materiały i sprzęt jednorazowego użytku
Dodano: 2019-06-17 - Dostawę drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2019-05-30 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji
Dodano: 2018-10-19 - Zakup aparatury medycznej na oddział rehabilitacji kardiologicznej i do poradni kardiologicznej w
Dodano: 2018-10-01