116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 261 62 60 61;261 62 51 29 , fax. 261 62 60 51
- Data zamieszczenia: 2019-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
ul. Wróblewskiego 46
45-759 Opole, woj. opolskie
tel. 261 62 60 61;261 62 51 29, fax. 261 62 60 51
REGON: 53156361100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały i sprzęt jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na 11 Pakietów, sukcesywnie przez okres trwania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie. Zamówienie zostało podzielone na 11 Pakietów: Pakiet nr 1– mju/rękawice chirurgiczne i diagnostyczne CPV 33141420-0 Pakiet nr 2– mju/zestawy materiałów jednorazowego użytku CPV 33000000-0 Pakiet nr 3– mju/pieluchomajtki/ produkty do higieny CPV 33772000-2, 33700000-7 Pakiet nr 4– mju/materiały opatrunkowe CPV 33141110-4 Pakiet nr 5– mju/materiały opatrunkowe specjalne II CPV 33141110-4 Pakiet nr 6– mju/opaski gipsowe/podkłady pod gips CPV 33141110-4 Pakiet nr 7– mju/tampony donosowe CPV 33141110-4 Pakiet nr 8– mju/materiały opatrunkowe specjalne III CPV 33141110-4 Pakiet nr 9– sju/nici chirurgiczne uzupełnienie CPV 33141100-1 Pakiet nr 10– sju/różne różne CPV 33141000-0 Pakiet nr 11– sju/laryngoskop światłowodowy CPV 33170000-2 Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Oświadczenia, że oferowane materiały lub sprzęt jednorazowego użytku jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP i na żądanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty zostaną mu niezwłocznie przedstawione - załącznik nr 6 do SIWZ; 6) Zobowiązanie lub inny dokument, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przy realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 7) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy; 8) Próbki w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 dla pakietów nr 3, 7, 11
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych, materiałów jednorazowych, materiałów ochronnych oraz odczynników na potrzeby Wydziału Chemii UO.
Dodano: 2021-02-09 - Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych, materiałów jednorazowych, materiałów ochronnych oraz odczynników na potrzeby Wydziału Chemii UO
Dodano: 2020-12-18 - Dosytawa drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2020-07-22 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 5 szt. pulsoksymetrów oraz przeszkolenie personelu z obsługi w ramach zadania nr 1 dla projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu”” zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0352/18-00.
Dodano: 2019-10-08 - Sukcesywne dostawy artykułów medycznych
Dodano: 2019-08-02 - Zakup 2 sztuk respiratorów dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
Dodano: 2019-07-05 - Dostawę drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2019-05-30 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji
Dodano: 2018-10-19 - Zakup aparatury medycznej na oddział rehabilitacji kardiologicznej i do poradni kardiologicznej w
Dodano: 2018-10-01 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji
Dodano: 2018-09-17