Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DR DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE ZIMOWYM 2010

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3148304 , fax. 034 3148304
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 034 3148304, fax. 034 3148304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DR DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE ZIMOWYM 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy w rozumieniu art.2 pkt.2 ustawy PZP, pod nazwą : Zakup i dostawa soli drogowej DR do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2010 w ilości do 1250 Mg z tego, - 1000 Mg soli drogowej z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie - 250 Mg soli drogowej z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego 2.Lokalizacja dostawy - baza Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59 , 42-310 Żarki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące: 1.1 - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 - posiadania wiedzy i doświadczenia 1.3 - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 - formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 1.2 - formularz cenowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 2 1.3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 1.4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 4 1.5 - zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6 1.6 - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 1.7 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 1.8 - wykaz wykonanych tożsamych dostaw - załącznik nr 5 ( wraz z referencjami) 1.9 - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 1.10 - Opinie techniczną - Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej soli drogowej 1.11 - Atest Higieniczny - Państwowego Zakładu Higieny 1.12 - Zaakceptowaną Szczegółową Charakterystykę Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 8 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami (referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie, wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 5 załączony do SIWZ 3.2.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane będą do wykonania zamówienia ( wykonawcę również), określając zakres i wartość dostaw przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 załączony do SIWZ 3.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wzór dokumenty załącznik nr 3 załączony do SIWZ 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1 Opinie techniczną - Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej soli drogowej 4.2 Atest Higieniczny - Państwowego Zakładu Higieny 4.3 Zaakceptowaną Szczegółową Charakterystykę Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach