Przetargi.pl
Poprawa układu komunikacyjnego w Gminie Uzdrowiskowej Goczałkowice-Zdrój poprzez przebudowę ul. Szkolnej od ronda Pod bocianem do skrzyżowania z ul. Jeziorną wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Szkolną i ul. Główną (ul. Św. Anny)

Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2107185
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój
    ul. Szkolna 13 13
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 2107185
    REGON: 27253621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goczalkowicezdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa układu komunikacyjnego w Gminie Uzdrowiskowej Goczałkowice-Zdrój poprzez przebudowę ul. Szkolnej od ronda Pod bocianem do skrzyżowania z ul. Jeziorną wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Szkolną i ul. Główną (ul. Św. Anny)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) przebudowa ul. Św. Anny na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Głównej, która obejmuje 146 mb jezdni o szerokości 5,0 mb. W zakresie robót wchodzi wymiana krawężnika betonowego na dł. 146 mb, oraz cieku z elementów betonowych na dł. 136 mb . b)przebudowa ul. Szkolnej na odcinku od przejazdu PKP do skrzyżowania z ul. Św. Anny, która obejmuje przebudowę: odwodniania tj.: rowów na długości 540 mb, cieku ulicznego na długości 785 mb wraz z wpustami ulicznymi i studzienkami rewizyjnymi, przebudowę dwóch sztuk przepustów ? 500 pod drogą, wykonanie nawierzchni asfaltowej na dł. 802 mb o szerokości 6,0 mb, z wymianą krawężników i chodników z płyt betonowych na kostkę betonową o grubości 6 cm i wjazdami do posesji grubości 8 cm.. c)przebudowa ul. Szkolnej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Św. Anny do skrzyżowania z ul. Jeziorną obejmuje przebudowę : kanalizacji deszczowej o łącznej dł. 505,0 mb wraz z wpustami ulicznymi i studzienkami rewizyjnymi z włazami typu ciężkiego, wykonanie nawierzchni asfaltowej o szerokości 6,0 mb., z wymianą krawężników i chodnika z płyt betonowych na kostkę betonową o grubości 6 cm i wjazdami do posesji grubości 8 cm . Długość przebudowanego odcinka wynosi 1161,00 mb . d) przebudowa ul. Szkolnej na odcinku od przejazdu kolejowego do ronda Pod Bocianem obejmuje przebudowę: kanalizacji deszczowej i wymiana rur ? 300 i ? 400 na PCV o łącznej długości 711,5 mb wraz z wpustami ulicznymi i studzienkami rewizyjnymi z włazami typu ciężkiego, wykonanie nawierzchni asfaltowej o szerokości 6,2 mb, z wymianą krawężników i chodnika z płyt betonowych na kostkę betonową o grubości 6 cm i wjazdami do posesji grubości 8 cm . Długość przebudowanego odcinka wynosi 805 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 100 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi - warunek: - prowadzenie działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotu umowy, - rejestracja w KRS lub ewidencji działalności gospodarczej, Udokumentowanie spełnienia warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru, każdy z Wykonawców składa oddzielnie. b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - warunek: - wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat zamówienia co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont dróg, parkingów, chodników wraz z odwodnieniem o wartości min. 3 000 000,00 zł. netto każda- należy wypełnić załącznik nr 7 do Siwz- doświadczenie zawodowe Udokumentowanie spełnienia warunków: - dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w pkt 3 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego- warunek: - wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Udokumentowanie spełnienia warunków: -oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- warunek: -wykonawca dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budowy dróg: Udokumentowanie spełnienia warunków: - dokument stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Kierownik z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budowy dróg, wraz z potwierdzeniem aktualnej przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do Siwz. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- warunek: a) posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 500 tys. zł; b) w okresie ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie osiągnął obroty co najmniej 8 000 000,00 zł b) posiadanie polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln zł - ważna na dzień składania ofert. Udokumentowanie spełnienia warunków: - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, - kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln. zł - ważna na dzień składania ofert, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota: co najmniej 500 tys. zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- warunek: a) wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy każdego Wykonawcy z osobna. Udokumentowanie spełnienia warunków: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum),zaświadczenia każdy z Wykonawców składa oddzielnie. b) oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. W oparciu o informacje zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 6.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Do zawarcia umowy z podwykonawcą ma zastosowanie art. 647 kc - należy wypełnić załącznik nr 8 do Siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru, każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), zaświadczenia każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 3. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat ( będą liczone lata od 2007 do 2009) zamówienia co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont dróg, parkingów, chodników wraz z odwodnieniem o wartości min. 3 000 000,00 zł netto każda- należy wypełnić formularz nr 6 - doświadczenie zawodowe 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w pkt 3 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 do Siwz. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do Siwz. 7. Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln. zł - ważna na dzień składania ofert. 8.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikaćkonkretna kwota: co najmniej 500 tys. zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Oświadczenie wskazujące jaka część przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (załącznik nr 8 do Siwz). Oświadczenie to należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goczalkowicezdroj.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach