Przetargi.pl
Zakup i dostawa skrapiarki do asfaltu z kolektorem spryskowym (listwą) i lancą

Komunalny Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek n/Dunajcem, Gródek n/Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4401042 , fax. 0-18 4401035
  • Data zamieszczenia: 2010-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Budżetowy
    Gródek n/Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek n/Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4401042, fax. 0-18 4401035
    REGON: 49044311400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunalny Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa skrapiarki do asfaltu z kolektorem spryskowym (listwą) i lancą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa skrapiarki do asfaltu z kolektorem spryskowym i lancą ręczną. Zamówienie obejmuje przeszkolenie pracowników zamawiającego w obsłudze dostarczonego sprzętu. Dane techniczne skrapiarki: 1. Pojemność eksploatacyjna emulsji - min. 1600 litrów 2. Sterowanie - komputerowe, 3. Szybkość nagrzewania - min 35 st. C/h, 4. szybkość utraty temperatury - max 2 st. C/1h, 5. Rodzaj podwozia - przyczepa min. jednoosiowa, przystosowana do ciągnięcia, wyposażona w pneumatyczny układ hamulcowy 6. Kolektor spryskowy (listwa) - szerokość min 2500 mm - 10 sekcji 7. Lanca spryskowa - o długości min. 6 m 8. Autonomiczny silnik zasilający pompę emulsji i sprężarkę powietrza. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo z podwykonawcami zaakceptowanymi przez Zamawiającego w zawieranej umowie o wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach