Komunalny Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 33-318 Gródek n/Dunajcem, Gródek n/Dunajcem 54
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 4401042 , fax. 0-18 4401035
- Data zamieszczenia: 2010-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Budżetowy
Gródek n/Dunajcem 54 54
33-318 Gródek n/Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 0-18 4401042, fax. 0-18 4401035
REGON: 49044311400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa skrapiarki do asfaltu z kolektorem spryskowym (listwą) i lancą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa skrapiarki do asfaltu z kolektorem spryskowym i lancą ręczną Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 43310000-9 Maszyny inżynierii lądowej i wodnej Dane techniczne skrapiarki: 1. Pojemność eksploatacyjna emulsji - min. 1600 litrów 2. Sterowanie - komputerowe, 3. Palnik - olej napędowy/olej opałowy zasilanie 12 V, 4. Szybkość nagrzewania - min 35 st. C/h, 5. szybkość utraty temperatury - max 2 st. C/1h, 6. Rodzaj podwozia - przyczepa min. jednoosiowa, przystosowana do ciągnięcia, wyposażona w pneumatyczny układ hamulcowy 7. Szybkość holowania - min. 50 km/h 8. Kolektor spryskowy (listwa) - szerokość min 2500 mm - 10 sekcji 9. Lanca spryskowa - o długości min. 6 m Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo z podwykonawcami zaakceptowanymi przez Zamawiającego w zawieranej umowie o wykonanie zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Komunalny Zakład Budżetowy, Gródek nad Dunajcem Dostawa ma nastąpić do miejsca siedziby Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną