Przetargi.pl
Zakup i dostawa samochodu fabrycznie nowego 9 - osobowego typu bus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózkach inwalidzkich

Gmina Grodzisko Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 37-306 Grodzisko Dolne,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 24-36-003
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisko Dolne
    37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 017 24-36-003
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa samochodu fabrycznie nowego 9 - osobowego typu bus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózkach inwalidzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy 1 szt. fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich. Wymagania szczegółowe do spełnienia związane z przedmiotem zamówienia opisane są w załączniku Nr. 4 do niniejszej specyfikacji - Przedmiot zamówienia - PARAMETRY TECHNICZNE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków. - Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji - Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. - Sprawdzenie spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły - spełnia nie spełnia. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. -Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przekazany w materiałach przetargowych, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. - Podpisane oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji - Parafowany projekt umowy, której wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie warunku - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zatrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. - Wypełniony i podpisany załącznik Nr 4 - Przedmiot zamówienia - parametry techniczne. - Warunki gwarancji i serwisu (wypełnienie formularza ofertowego) - załącznik Nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grodziskodolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach