Przetargi.pl
zakup i dostawa samochodow używanych dla ZTM Poznań

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-307 Poznań, ul. Grunwaldzka 104
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 861 47 72 , fax. 061 864 08 85
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    ul. Grunwaldzka 104 104
    60-307 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 861 47 72, fax. 061 864 08 85
    REGON: 30097351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa samochodow używanych dla ZTM Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa samochodów używanych dla ZTM Poznań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Kwota jaką Zamawiający postanowił przeznaczyć na całość zamówienia wynosi maksymalnie 153.945,00 zł brutto ,słownie: sto pięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset czterdzieści pięć złotych 00,100 4. Zakres zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 34115300-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341153009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium. 2. Wadium ustala się w wysokości 5.000 zł pięć tysięcy złotych 00100 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XII SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wnieść na rachunek Zarządu Transportu Miejskiego PKO BP I Odział Poznań 35 1020 4027 0000 1602 0754 2808 z dopiskiem WADIUM - przetarg zakup i dostawę samochodó używanych dla ZTM Poznań. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do składania ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Transportu Miejskiego ul. Grunwaldzka 104; 60 - 307 Poznań, Dział Zamówień Publicznych NZ - pok.12. 7. Wadium musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: a posiadają uprawnienia do wykonania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V SIWZ wykonawcy złożą: 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7 Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 8 Wykonawca powinien posiadać no najmniej trzy letnie doświadczenie dostawach samochodów. Wykazane usługi powinny być udokumentowane, że zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi pozytywne referencje na kwotę minimum 300.000,00zł brutto, świadczących, że Wykonawca wykonywał te dostawy w okresie 36 miesięcy liczonych do daty ogłoszenia przetargu. Przedstawione przez Wykonawcę referencje mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo oraz wpisane w wykazie dostaw stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1 w ust. 1 pkt 2, 4, 5, 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2 w ust. 1 pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił w swojej ofercie szczegółową specyfikację techniczną każdego przedmiotu zamówienia, zgodnie wymaganiami Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty wymienione w punktach: 2,3,4,5,6. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo. Za konieczne a jednocześnie wystarczające zamawiający uzna złożenie na kserokopii lub odpisie dokumentu własnoręcznego podpisu przez osobę osoby podpisującą ofertę, poprzedzonego dopiskiem: za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przebieg
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach