Województwo Mazowieckie ogłasza przetarg
- Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 59 79 100 , fax. 022 597 92 90, 022 597 96 03
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26 26
03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 59 79 100, fax. 022 597 92 90, 022 597 96 03
REGON: 01552891000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pucharów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pucharów w ilości 500 sztuk, które będą wręczane podczas różnego rodzaju konkursach i zawodach odbywających się na terenie Mazowsza - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443164002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w przedmiotowym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie pucharów o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każde; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 4.W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2. 5.Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 6.Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1 oraz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu zgodnego z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczeń zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 może złożyć pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy przedstawią informację zgodnie z wymogami określonymi w sekcji III.2) ust. 1 pkt 2 niniejszego ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Walor estetyczny (w tym sposób wykończenia, zastosowane materiały)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do rozdrabniarki Micromat 2200 dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa części zamiennych do rozdrabniarki Micromat 2200 dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa części zamiennych do rozdrabniarki MICROMAT 2200 dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie, sp. z o. o.
Dodano: 2015-02-06 - DOSTAWA NARZĘDZI I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH
Dodano: 2014-09-01 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych artykułów metalowych znormalizowanych
Dodano: 2014-03-21 - Zakup artykułów metalowych i okuć
Dodano: 2013-06-12 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów metalowych znormalizowanych na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2011-01-07 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów metalowych znormalizowanych na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2010-09-23 - Dostawa pucharów wraz z grawerowanymi tabliczkami
Dodano: 2010-08-26 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów metalowych znormalizowanych na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2010-05-25