Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7587244
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7587244 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
malowanie korytarzy i klatek schodowych w Szkole Podstawowej nr 9 przy ulicy Mostowej 6 w Pruszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac: - malowanie ścian i sufitów 2 klatek schodowych, korytarzy w piwnicy, na parterze, I i II piętrze oraz klatki schodowej wejścia głównego. Powierzchni ścian i sufitów do malowania wraz z wykonaniem gładzi gipsowych ok. 17002 (w tym lamperia ok. 620m2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 30 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 3/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 5a/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kserokopie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie powierzchni w Muzeum Narodowym w Warszawie i jego oddziałach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie roboty budowlanej pn.: wykonanie prac tynkarsko - malarskich, wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, wymiana gniazd teleinformatycznych, wykładziny podłogowej w gabinetach oraz zamontowanie arkuszy ochronnych i narożników w pomieszczeniach i na korytarzu Poradni Chirurgii Stomatologicznej i Periodontologii oraz w pomieszczeniu administracji w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/21/16)
Dodano: 2016-07-14 - Remont budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Serocku
Dodano: 2016-07-14 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAPRAWĘ I MALOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH AKADEMII OBRONY NARODOWEJ W RAMACH STAŁEJ KONSERWACJI NA LATA 2016-2017
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 w Sochaczewie
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie prac tynkarsko - malarskich, wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, wymiana gniazd teleinformatycznych, wykładziny podłogowej w gabinetach oraz zamontowanie arkuszy ochronnych i narożników w pomieszczeniach i na korytarzu Poradni Chirurgii Stomatologicznej i Periodontologii oraz w pomieszczeniu administracji w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/19/16)
Dodano: 2016-06-28 - REMONT STOŁÓWKI I POMIESZCZEŃ ZAPLECZA KUCHNI W BUDYNKU NR 69 NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
Dodano: 2016-06-27 - Roboty remontowo budowlane pomieszczeń budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie w Warszawie, Siedlcach i Ciechanowie.
Dodano: 2016-06-16 - Malowanie pomieszczeń i odświeżenie elementów drewnianych w Pałacu Młodzieży w Warszawie
Dodano: 2016-06-13 - Budowa budynków o konstrukcji drewnianej w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowo Szkoleniowym Omega w Stręgielku, 11-610 Pozezdrze - Stręgielek 40 na potrzeby Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego AGRYKOLA mieszczącego się przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie.
Dodano: 2016-05-12