Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-110 Białystok, ul. Kombatantów
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 744 72 72, , fax. 85 744 71 37
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku
ul. Kombatantów 7
15-110 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 744 72 72, , fax. 85 744 71 37
REGON: 20014919600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19, w związku z realizacją projektu partnerskiego pn.: „Liderzy kooperacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś. Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna (zwanego dalej Projektem). Projekt realizowany jest przez 5 Partnerów: Lidera - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie oraz Partnerów: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach oraz Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej w Warszawie. Celem Projektu jest wypracowanie i wdrożenie Modelu Kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej, a innymi podmiotami z sektora polityki społecznej, na terenie pięciu województw makroregionu – podkarpackiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego oraz mazowieckiego (zwanego dalej makroregionem). Projekt jest realizowany w czterech etapach (Kamieniach Milowych) w terminie od 01.04.2018 r. do 30.06.2021 r. Przedmiot zamówienia jest podzielony na V części: Część I: Zakup 6 000 szt. jednorazowych kombinezonów ochronnych Część II: Zakup 2 000 szt. 5 litrowych pojemników płynu do dezynfekcji powierzchni Część III: Zakup 175 szt. generatorów ozonu Część IV: Zakup 300 szt. termometrów bezdotykowych Część V: Zakup 100 szt. drzwi/kurtyn foliowych Wskazane powyżej ilości produktów w ramach poszczególnych części zamówienia stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega, iż ilość produktów, które zostaną zakupione i dostarczone w ramach realizacji poszczególnych części zamówienia, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego może ulec zmianie w zakresie zmniejszenia ilości względem ilości wskazanych powyżej. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznie wykonanej części umowy stosownie do zaoferowanych stawek jednostkowych, bez naliczania jakichkolwiek kar, czy prawa do odszkodowania. Zamawiający przewiduje, że ilość zamawianych produktów może być niższa do 20% względem wskazanej powyżej ilości produktów. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. Produkty będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać wymagania dot. jakości i standardów określone w przepisach UE i wytycznych Ministerstwa Zdrowia w zakresie zwalczania COVID-19 oraz uchwale Rady Ministrów nr 33/2020 z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w zakresie zaopatrzenia w środki ochrony indywidualnej, które są niezbędne do przeciwdziałania rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: w zakresie części I zamówienia: a)formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 2.I do SIWZ, b)dokumenty potwierdzające, zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, c)pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w zakresie części II zamówienia: a)formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 2.II do SIWZ, b)dokumenty potwierdzające, zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, c)pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w zakresie części III zamówienia: a)formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 2.III do SIWZ, b)dokumenty potwierdzające, zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, c)pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w zakresie części IV zamówienia: a)formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 2.IV do SIWZ, b)dokumenty potwierdzające, zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, c)pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w zakresie części V zamówienia: a)formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 2.V do SIWZ, b)dokumenty potwierdzające, zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, c)pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa Aparatu do Znieczulania Ogólnego dla SP ZOZ w Siemiatyczach”
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
Dodano: 2022-11-18 - Cobas B 123 sensor cartridge
Dodano: 2021-07-16 - Sprzęt medyczny
Dodano: 2021-06-09 - Podkładki i udogodnienia przeciwodleżynowe
Dodano: 2021-06-09 - Sprzęt i środki do dezynfekcji
Dodano: 2021-06-09 - Zakup i dostawa produktów niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w związku z realizacją projektu partnerskiego pn.: „Liderzy kooperacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś. Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.
Dodano: 2021-06-07 - Zakup i dostawa produktów niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w związku z realizacją projektu partnerskiego pn.: „Liderzy kooperacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś. Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.
Dodano: 2021-06-01 - Zakup i dostawę produktów niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w związku z realizacją projektu partnerskiego pn.: „Liderzy kooperacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś. Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.
Dodano: 2021-03-08