Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka

Gmina Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7468600 , fax. 29 7468600 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Mazowiecka
    gen. Władysława Sikorskiego 5
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 7468600 , fax. 29 7468600 wew. 30
    REGON: 550667913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczych, chemicznych i biologicznych szkół z terenu Gminy Ostrów Mazowiecka objętych Projektem „OSTRO Z WIEDZĄ – wsparcie edukacji 15 szkół kształcenia ogólnego o najsłabszych wynikach edukacyjnych z terenu wiejskiej gminy Ostrów Mazowiecka. 3. Opis i ilości zamawianych pomocy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Zakupione pomoce dydaktyczne należy dostarczyć kompletami do każdej szkoły do miejsca wskazanego przez jej dyrektora lub osobę przez niego upoważnioną: 1) Publicznej Szkoły Podstawowej im. płk dypl. Ludwika Bociańskiego w Komorowie, ul. Mazowiecka 81, 07-310 Komorowo; 2) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Powstańców 1863 roku w Nagoszewie, Turka 40, 07-300 Turka; 3) Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. ks. płk. Antoniego Warakomskiego w Jasienicy, ul. Pawła Jasienicy 23, 07-304 Jasienica; 4) Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Jelonkach, Jelonki 15, 07-302 Jelonki; 5) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Dudach, Dudy 19, 07-300 Dudy; 6) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dybkach, Dybki 18, 07 308 Dybki; 7) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy, ul. Pawła Jasienicy 23, 07-304 Jasienica; 8) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Zesłańców Syberyjskich w Kalinowie, Kalinowo 90, 07-304 Kalinowo; 9) Publicznej Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Kozikach, Koziki 2, 07-300 Koziki; 10) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Nagoszewce, Nagoszewka Druga 89, 07-300 Nagoszewka Druga; 11) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wojciecha Bogumiła Jastrzębowskiego w Nowej Osuchowej, ul. Szkolna 50, 07-308 Nowa Osuchowa; 12) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Lubiejewie, ul. Szkolna 15, 07-300 Stare Lubiejewo; 13) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Ugniewie, ul. Szkolna 28, 07 300 Ugniewo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy przelać na rachunek bankowy Gminy Ostrów Mazowiecka nr 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006, w tytule przelewu należy wpisać: „IG.271.27.2017 pomoce naukowe OSTRO Z WIEDZĄ”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania kwoty na ww. rachunku bankowym. Dokument, w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający dokonanie przelewu należy trwale dołączyć do oferty; 2) zostanie zwrócone na rachunek bankowy do zwrotu wadium wskazany w formularzu oferty, a gdy ten nie zostanie podany, na rachunek bankowy, z którego wadium wpłynęło do Zamawiającego; 3) zostanie zwrócone wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu na składanie ofert, niezwłocznie na jego wniosek. 4. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia: 1) powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie; 2) w przypadku wniesienia go przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinien zawierać informację, że dotyczy on wszystkich wykonawców, a nie tylko tego, na którego dokument został wystawiony; 3) powinien zostać dołączony na stałe do oferty w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, a oryginał powinien być dołączony do oferty. W przypadku wycofania oferty, która została już zabezpieczona wadium, wykonawca we wniosku, o którym mowa w pkt XI.7.2) powinien uwzględnić informacje niezbędne do zwrotu wadium, w szczególności numer rachunku bankowego (w przypadku wadium w pieniądzu) lub adresu, pod który należy zwrócić zabezpieczenie (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ, w tym dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia; 2) w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum): a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia podpisane przez każdego z wykonawców oddzielnie, b) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 3) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 należy przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach