Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego na rzecz realizacji projektu KOMPETENTNE SZKOŁY GMINY GŁUSK

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7518760, fax. 081 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego na rzecz realizacji projektu KOMPETENTNE SZKOŁY GMINY GŁUSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego z oprogramowaniem oraz zakup i uruchomienie platformy e-learningowej dla potrzeb dodatkowych zajęć wyrównawczych dla uczniów klas IV - VI szkół podstawowych i klas I - III gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Głusk: 1. SP w Zespole Szkół w Kalinówce, 2. SP w Zespole Szkół w Wilczopolu, 3. SP w Prawiednikach, 4. SP w Zespole Szkół w Mętowie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I : Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego W ramach tej części zadania zostaną dostarczone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych z matematyki, przyrody, chemii, języka polskiego między innymi : tablica interaktywna, programy przedmiotowe do tablic interaktywnych, modele chemiczne, odczynniki chemiczne, dalmierze, mapy i atlasy, plansze dydaktyczne, ułamki magnetyczne, bryły geometryczne, aparaty fotograficzne, komputery wraz z oprogramowaniem, drukarki. Szczegółowy wykaz wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część II : Zakup i uruchomienie platformy e-learningowej W ramach tej części zadania zostaną uruchomione platformy e-learningowe w poszczególnych szkołach, mające na celu podniesienie umiejętności samodzielnego uczenia się i wykorzystanie technologii ICT w praktyce. Platforma stanowi zbiór 4 bloków tematycznych : język polski i języki obce, matematyka i fizyka, astronomia , przyroda i biologia oraz przedsiębiorczość. Z platformy będą korzystali uczniowie ze szkół podstawowych (253 uczniów) i gimnazjów (244 uczniów). Zakres zadania obejmuje również przeszkolenie nauczycieli z poszczególnych szkół w 5 grupach do 25 osób w grupie. Przeszkolenie 4 administratorów platformy e-learningowej - osoby wytypowane przez Dyrektora danej szkoły oraz bezpłatne porady przez co najmniej 1 rok (telefoniczne, e-mailowe). Licencja na minimum jeden rok na otrzymany produkt Szczegółowy opis programu platformy edukacyjnej zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i wyposażenia równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji przetargowej a jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu . Zastosowane materiały i wyposażenie winny odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę na część I zadania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00- zł (słownie: dwa tysiące złotych ) przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 9.00 dnia 07.11.2011r. wadium musi być na koncie Zamawiającego - w przypadku dokonania przelewu. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach