Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego, sprzętu sportowego oraz materiałów biurowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Stanin POKL.09.01.02-06-460/10 w roku szkolnym 2011/12 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stanin

Wójt Gminy Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, 62/5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7961551 , fax. 025 7981118
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Stanin
    62/5 62/5
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. 025 7961551, fax. 025 7981118
    REGON: 00054345600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego, sprzętu sportowego oraz materiałów biurowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Stanin POKL.09.01.02-06-460/10 w roku szkolnym 2011/12 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stanin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego, sprzętu sportowego oraz materiałów biurowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Stanin POKL.09.01.02-06-460/10 w roku szkolnym 2011/12 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stanin. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części, pod względem tematycznym i miejsca prowadzenia zajęć. CZĘŚĆ Nr 1: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Stanin. Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją to usługi oznaczone kodem CPV - 39.16.21.00-6 Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych zawiera załącznik do specyfikacji nr 7a. CZĘŚĆ Nr 2: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla szkół podstawowych z terenu Gminy Stanin. Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją to usługi oznaczone kodem CPV - 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4, 30.23.45.00-3, 32.30.00.00-6, 32.33.21.00-0, 38.65.10.00-3. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych zawiera załącznik do specyfikacji nr 7b. CZĘŚĆ Nr 3: Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla szkół podstawowych z terenu Gminy Stanin. Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją to usługi oznaczone kodem CPV - 39.16.21.00-6 Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych zawiera załącznik do specyfikacji nr 7c. CZĘŚĆ Nr 4: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Stanin. Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją to usługi oznaczone kodem CPV - 30.19.00.00-7 Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych zawiera załącznik do specyfikacji nr 7d. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne, sprzęt elektroniczny i sportowy oraz materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Ponadto pomoce dydaktyczne określone w części 1 zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i świadectwa jakości. Okres gwarancji dla sprzętu elektronicznego to 24 miesiące od daty odbioru, zaś dla pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego to 12 miesięcy od daty odbioru. Po stronie Wykonawcy jest dostawa na jego koszt przedmiotu zamówienia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegóły dostawy - termin o raz miejsce- zostanie uzgodniony z wybranym Wykonawcą. Wykonawca trwała oznaczenie każdego przedmiotu poprzez umieszczenie naklejki samoprzylepnej, której wzór określa załącznik nr 5. Jeżeli w przedmiocie zamówienia pojawiają się nazwy własne lub nazwy producentów Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym. Wszelkie ryzyko, związane z udowodnieniem tzw. równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jest on zobowiązany w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stanin.pl, zakładka e-bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach