Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych realizowanych w ramach programu DOBRY START - zajęcia pozalekcyjne w klasach I-III w szkołach w Gminie Turek

Urząd Gminy Turek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2794060 , fax. 63 2794066
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Turek
    ul. Ogrodowa 4 4
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2794060, fax. 63 2794066
  • Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:turek-g@info.wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych realizowanych w ramach programu DOBRY START - zajęcia pozalekcyjne w klasach I-III w szkołach w Gminie Turek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, w ramach zadania pn. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych realizowanych w ramach programu DOBRY START - zajęcia pozalekcyjne w klasach I-III w szkołach w Gminie Turek dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. W następujących szkołach:- Szkoła Podstawowa w Turkowicach,- Szkoła Podstawowa w Cisewie,- Szkoła Podstawowa w Kaczkach Średnich,- Szkoła Podstawowa w Żukach, - Szkoła Podstawowa w Chlebowie, - Zespól Szkolno - Przedszkolny w Słodkowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach