Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty ogłasza przetarg
- Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 095 7482525 , fax. 095 7482525
- Data zamieszczenia: 2013-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty
ul. Piłsudskiego 2 2
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
tel. 095 7482525, fax. 095 7482525
REGON: 21002484800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zoeiao@post.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek do pomieszczeń Żłobka Miejskiego w Międzychodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek do pomieszczeń żłobka w ramach realizowanego zadania pn.: Adaptacja pomieszczeń i prace wykończeniowe w budynku Żłobka Miejskiego w Międzychodzie w celu utworzenia 13 nowych miejsc opieki w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 MALUCH przy ul. Daszyńskiego 21. Wszystkie pomoce dydaktyczne, zabawki i meble muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia poniesie koszty: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancja jakości na dostarczony towar. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i przekazać na adres Żłobka Miejskiego przy ul. Daszyńskiego 21 64-400 Międzychód na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę protokołów odbioru zgodnych z załącznikami nr 4 i 5 niniejszej SIWZ Zamówienie obejmuje dwa zadania: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych realizowanych w ramach programu DOBRY START - zajęcia pozalekcyjne w klasach I-III w szkołach w Gminie Turek
Dodano: 2013-02-14 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych realizowanych w ramach programu DOBRY START - zajęcia pozalekcyjne w klasach I-III w szkołach w Gminie Turek
Dodano: 2013-01-31 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych realizowanych w ramach programu DOBRY START - zajęcia pozalekcyjne w klasach I-III w szkołach w Gminie Turek
Dodano: 2012-11-30 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Szkołach Podstawowych na terenie gminy Turek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2011-11-22 - dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego, fotograficznego, sprzętu do ćwiczeń fizycznych, książek oraz artykułów biurowych w ramach projektu Jarzębinka fundamentem sukcesu w życiu
Dodano: 2011-11-14