Gmina Kielce ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3676144 , fax. 41 3676141; 3676353
- Data zamieszczenia: 2013-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
Rynek 1 1
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3676144, fax. 41 3676141; 3676353
REGON: 29100934300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Każdy ma prawo do swego miejsca w społeczeństwie - nowe oddziały integracyjne w przedszkolach dla dzieci z Gminy Kielce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pn. Każdy ma prawo do swego miejsca w społeczeństwie - nowe oddziały integracyjne w przedszkolach dla dzieci z Gminy Kielce współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 2.Przedmiot dostawy ma zostać dostarczony do dwóch przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Kielce: -Przedszkola Samorządowego nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Żółkiewskiego 12, -Przedszkola Samorządowego nr 19 z Oddziałami Integracyjnymi, os. Na Stoku 98 oraz do Biura Projektu z siedzibą w Urzędzie Miasta Kielce, ul. Strycharska 6. Informacja o miejscu/miejscach dostarczenia każdej Części zamówienia została zawarta w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniki nr od 6 do 15 do siwz. Dodatkowo Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na daną Część, otrzyma od Zamawiającego (najpóźniej w dniu podpisania umowy) szczegółowy wykaz zawierający ilości poszczególnych produktów oraz miejsce/miejsca ich dostawy, w tym wskazanie miejsc, w których istnieje konieczność zainstalowania/ montażu odpowiednich urządzeń/ sprzętu. 3.Zamówienie zostało podzielone na 10 części: a)Część I - Wyposażenie - meble przedszkolne (stoliki, szafy, krzesła itp.), b)Część II - Sprzęt komputerowy z oprogramowaniem systemowym, laminator, urządzenie wielofunkcyjne, X-box, rzutnik multimedialny, tonery, niszczarka c)Część III - Oprogramowanie komputerowe PC specjalistyczne oraz programy multimedialne i gry edukacyjne CD-ROM/DVD-ROM d)Część IV - Wyposażenie rehabilitacyjno-sportowe (auto sensoryczne, kształtki rehabilitacyjne, labirynty manipulacyjne itp.) e)Część V - Zestawy edukacyjne i gry planszowe dydaktyczne (układanki, plansze, zabawki edukacyjne, książki itp.) f)Część VI - Instrumenty muzyczne (dzwonki chromatyczne, grające tuby, instrumentarium muzyczne, ruchome dzwonki) g)Część VII - Materiały pomocnicze (plastyczne, biurowe itp.) h)Część VIII - Materiały biurowe dla Biura Projektu i)Część IX - Materiały dla dzieci niewidomych i słabowidzących j)Część X - Wyposażenie kuchenne 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części, w tym nazwy produktów oraz ich ilości i parametry, zawierają Załączniki nr od 6 do 15 do siwz. 5.Warunki i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia, mebli, oraz materiałów i sprzętu biurowego w ramach projektu Na dobry początek! Gmina Staszów dla przedszkolaków współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 8.3.1. Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej. Części Nr 1, Nr 2 i Nr 3
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla obiektu systemu opieki nad dziećmi do lat 3 - żłobka gminnego w miejscowości Łopuszno, gm. Łopuszno, woj. świętokrzyskie
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa dodatkowego wyposażenia, mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek w ramach projektu pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brody
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa mebli, wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek w ramach projektu pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brody
Dodano: 2015-07-01 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Brzóstowej w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.09.01.01-26-001/15 pn.: Modernizacja oddziału przedszkolnego Publicznej Szkoły Podstawowej w Brzóstowej
Dodano: 2015-06-03 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica
Dodano: 2015-03-18 - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Dodano: 2015-01-28 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III- powtórzenie postępowania dla części I i II
Dodano: 2014-09-11 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III
Dodano: 2014-08-28 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego w Staszowie, w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia
Dodano: 2014-08-14