Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowo - piśmienniczych, sprzętu do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dziecięca Akademia Rozwoju

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Spokojna 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3974370 , fax. 91 3974370
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika
    ul. Spokojna 4 4
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3974370, fax. 91 3974370
    REGON: 00122279000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobezsp2@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowo - piśmienniczych, sprzętu do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dziecięca Akademia Rozwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych, materiałów biurowo - piśmienniczych, sprzętu do realizacji zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic klas IV-VI Szkoły Podstawowej nr 2 w w Łobzie w ramach projektu pt. Dziecięca Akademia Rozwoju nr UDA- POKL.09.01.02-32-224/12, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części - zadania realizowane w projekcie. 3. Przedmioty zgrupowane w ramach zadań stanowią łącznie całość zamówienia. 4. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, materiałów biurowo - piśmienniczych, sprzętu stanowią - formularze cenowe - załączniki oddzielne dla każdego zadania opisanego we wniosku o dofinansowanie: - Załącznik nr 1a do SIWZ - Zajęcia z matematyki i przyrody - Załącznik nr 1b do SIWZ - Zajęcia z zakresu czytania, pisania, rozumowania - Załącznik nr 1c do SIWZ - Zajęcia z zakresu korzystania z informacji i wykorzystania wiedzy w praktyce - Załącznik nr 1d do SIWZ - Zajęcia z zakresu języków obcych - Załącznik nr 1e do SIWZ - Zajęcia specjalistyczne i artystyczno-sportowe - Załącznik nr 1f do SIWZ - Zarządzanie projektem - Załącznik nr 1g do SIWZ - Materiały biurowo - piśmiennicze. 6 Zamawiający wymaga złożenie wraz z ofertą wypełnioną kalkulację cenową. 7 Zamawiający wymaga aby wszystkie pozycje w kalkulacji cenowej były wycenione 8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia (części od 1 do 7) do Szkoły Podstawowej nr 2; ul. Spokojna 4: 73-150 Łobez w pakietach pogrupowanych według zadań. 9. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375241008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lobezsp2@wp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach