Przetargi.pl
Zakup i dostawa płynów infuzyjnych, leków oraz środków dezynfekcyjnych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 50582500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa płynów infuzyjnych, leków oraz środków dezynfekcyjnych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa płynów infuzyjnych, leków oraz środków dezynfekcyjnych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce (8 części). 2. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: 33.69.25.00-2 płyny dożylne 33.60.00.00-6 produkty farmaceutyczne 33.67.00.00-7 środki lecznicze dla układu oddechowego 33.63.16.00-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 2. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a także posiada aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne oraz pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2019r. poz. 662), które Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 4. Zamawiający, w sytuacji gdy w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy) wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub jego pochodzenie czy też źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt/wyrób dostarczany na rynku przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu „równoważnego” w rozumieniu art. 29 ust. 3 uPzp pod warunkiem jednak, że zaoferowany jako „równoważny” produkt będzie synonimem produktu, który ma taką samą nazwę chemiczną międzynarodową i dawkę oraz postać zgodną z SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca będzie chciał skorzystać z przysługującego mu uprawnienia o którym jest mowa w pkt. 4, to winien wyraźnie wskazać w treści swojej oferty przetargowej nazwę handlową oraz kod EAN oferowanego produktu/wyrobu „równoważnego”. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia - loco obiekty Zamawiającego (Magazyn Apteki Szpitalnej), w godzinach przyjęć towaru w Aptece (8.00-13.00). Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia „NA CITO” w ciągu maksymalnie 24 (włącznie) godzin. W przypadku dostaw „NA CITO” realizacja zamówienia w dniu wolnym od pracy oraz po godzinach pracy Apteki, nastąpi na wskazany w zamówieniu Oddział. Termin dostawy „NA CITO” krótszy lub równy 20 godz. jest dodatkowo punktowany, zgodnie z pkt X SIWZ. 7. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres: a) od dnia podpisania umowy do 30.09.2020 r. – dla Pakietów nr 1 – 6 b) od dnia podpisania umowy do 30.06.2020 r. – dla Pakietu nr 7 c) od dnia podpisania umowy do 29.02.2020 r. – dla Pakietu nr 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33692500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia tego warunku Zamawiający wymagać będzie przedłożenia mu (w trybie i na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 uPzp) następujących dokumentów (dotyczy pakietów nr: 1-7): koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2017.2211 t.j. z dnia 2017.11.30) w przypadku składania oferty na dostawę produktów leczniczych. Zgodnie z art. 88 ust. 5 pkt 5a ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2017.2211 t.j. z dnia 2017.11.30) SP ZOZ zakupi produkty lecznicze i wyroby medyczne, w stosunku do których wydano decyzję o objęciu refundacją, wyłącznie od podmiotów posiadających zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz ich wydawanie zgodnie z art. 96.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 – Wykaz asortymentowo - cenowy. Załącznik nr 1 a - Formularz kryteriów technicznych. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy. Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach