Przetargi.pl
Zakup i dostawa paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego

Służba Wywiadu Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-009 Warszawa, al. Niepodległości 243
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 683 22 10 , fax. 022 683 25 09
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służba Wywiadu Wojskowego
    al. Niepodległości 243 243
    02-009 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 683 22 10, fax. 022 683 25 09
    REGON: 14069131700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sww.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa hurtowa paliw płynnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz tankowanie służbowych samochodów Zamawiającego na stacjach Wykonawcy: a)benzyna bezołowiowa wg Polskiej Normy PN EN 228 z października 2003 roku oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 23 grudnia 2003 roku (Dz. U. nr 03.230.2297 z 31 grudnia 2003), PKWiU nr 23.20.11-00.10 b)olej napędowy wg Polskiej Normy PN EN 590 z grudnia 2002, PKWiU nr 23.20.15-00.10, c)biopaliwo - bioester stanowiący samoistne paliwo wg Polskiej Normy PN EN 14214, zgodnie z uchwałą nr 134/2007 Rady Ministrów z 24 lipca 2007 r. w sprawie Wieloletniego programu promocji biopaliw lub innych paliw odnawialnych na lata 2008-2014 (M.P. z 2007 r., Nr 53, poz. 507 z 24 sierpnia 2007 r.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 22 stycznia 2009 r. w sprawie wymagań jakościowych dla biopaliw ciekłych (Dz. U. z 2009 r., Nr 18, poz. 98 z dnia 4 lutego 2009 r.). 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ofertowe: a)Zadanie ofertowe nr 1 - dostawa hurtowa paliw płynnych do samochodów służbowych Zamawiającego, b)Zadanie ofertowe nr 2 - tankowanie samochodów służbowych Zamawiającego z wykorzystaniem firmowych paliwowych kart identyfikacyjnych. 3.Szacunkowa, roczna ilość paliw, która zostanie objęta zamówieniem wynosi: a)dla zadania ofertowego nr 1: - benzyna bezołowiowa Pb95 - ok. 15 m3, - olej napędowy - ok. 20 m3, b)dla zadania ofertowego nr 2: - benzyna bezołowiowa Pb95 - ok. 65 000 litrów, - olej napędowy - ok. 45 000 litrów, - biopaliwo (bioester stanowiący samoistne paliwo) - ok. 5 000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; f)Akceptują termin płatności 14 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. 2)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wydana zgodnie z przepisami z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, z późn. zm.); g)oświadczenie o zapewnieniu bezgotówkowej sprzedaży paliw na podstawie identyfikacyjnych kart paliwowych; h)dla zadania ofertowego nr 2 - wykaz czynnych całodobowo stacji paliw na terenie całej Polski, honorujących identyfikacyjne karty paliwowe Wykonawcy, z podaniem ich dokładnej lokalizacji, stanowiący Załącznik nr 4; i)Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż 1 Zadanie ofertowe przedmiotu zamówienia składają jeden komplet ww. dokumentów. 3)Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) lit. b) ÷ f) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu za zgodność z oryginałem, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot. 4)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6)Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów. 7)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga: a)przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres; b)złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika; c)złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 1) lit. b)÷f) i h) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne; d)podpisania oferty przez pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach