Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2018-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby zajęć w ramach projektu „Uśmiechnięta szkoła” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby zajęć w ramach projektu „Uśmiechnięta szkoła”. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Zespołu Szkół Specjalnych nr 23 im. Janusza Korczaka, ul. Legionów 54, 42-202 Częstochowa, Zespołu Szkół Specjalnych nr 28, ul. św. Barbary 9/11, 42-226 Częstochowa, Zespołu Szkół Specjalnych nr 45, ul. Czecha 15, 42-224 Częstochowa - zgodnie z wykazem dostarczonym Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałania 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48180000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ, w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, zastosowanych komponentów, parametrów oraz producenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Część nr 1: Zakup licencji z wdrożeniem;
Dodano: 2023-05-29 - Część nr 1: Zakup licencji z wdrożeniem Część nr 2: Migracja danych Część nr 3: Aktualizacja systemu klasy RIS oraz integracja z systemem medycznym w ramach projektu Nowe e-usługi szansą rozwoju (..)
Dodano: 2023-05-29 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania iMAR do redukcji artefaktów w badaniu tomografią komputerową firmy Siemens dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2020-03-30 - Dostawa systemu do planowania i wymiarowania wspierającego zabieg wymiany zastawki
Dodano: 2019-11-07 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na modernizację istniejącego systemu planowania leczenia XIO wykorzystywanego w Zakładzie Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii
Dodano: 2019-04-23 - Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A im. Bronisława Hagera w Tarnowskich Górach – dostawa modułu do odbioru transmisji danych medycznych
Dodano: 2019-04-02 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na modernizację istniejącego systemu planowania leczenia XIO wykorzystywanego w Zakładzie Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii
Dodano: 2019-03-15 - Modernizacja mammografu Mammomat Inspiration Prime firmy Siemens o dodatkową opcję do tomosyntezy dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2018-09-11 - Zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania na potrzeby projektu „Uśmiechnięta szkoła”.
Dodano: 2018-06-01 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na modernizację istniejącego systemu planowania leczenia XIO wykorzystywanego w Zakładzie Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii
Dodano: 2017-12-21