Przetargi.pl
Część nr 1: Zakup licencji z wdrożeniem Część nr 2: Migracja danych Część nr 3: Aktualizacja systemu klasy RIS oraz integracja z systemem medycznym w ramach projektu Nowe e-usługi szansą rozwoju (..)

Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Jana III Sobieskiego 7A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3606135
  • Data zamieszczenia: 2023-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
    Jana III Sobieskiego 7A
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3606135
    REGON: 151536730
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającypodmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część nr 1: Zakup licencji z wdrożeniem Część nr 2: Migracja danych Część nr 3: Aktualizacja systemu klasy RIS oraz integracja z systemem medycznym w ramach projektu Nowe e-usługi szansą rozwoju (..)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:Część nr 1: Zakup licencji z wdrożeniem.Zakup licencji oprogramowania dla modułów e-usług, dostawy oprogramowania towarzyszącego, adaptacje oraz prace wdrożeniowe, w tym:1) Modernizacja i rozbudowa Systemu Medycznego do świadczenia e-usług obejmuje:a) System medyczny;b) Elektroniczna dokumentacja medyczna;c) Integracja urządzeń diagnostycznych;d) Integracja urządzeń diagnostycznych – moduł rozszerzony ;e) Menadżer Eksportów;f) Moduł Pracownia Diagnostyczna;g) Moduł replikacji;h) Sprawozdania roczne;1) Teleporada ;2) e-Archiwum ;3) e-Rejestracja4) Aplikacja mobilna Informacje Medyczne ;5) e-Zwolnienie ;6) e-Wyniki Laboratoryjne ;7) e-Wyniki Diagnostyczne ;8) Wdrożenie Systemu Medycznego i e-usług.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ dla części nr 1.2) Dla wyspecyfikowanych modułów podano minimalne funkcjonalności.3) Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.4) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).5) W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.6) Zamawiający wymaga przeprowadzenia instruktaży w postaci zdalnej asysty powdrożeniowej online przez pracowników Wykonawcy przez min. 2 dni dla wskazanego przez jednostkę personelu odpowiedzialnego za realizację określonych e-usług (nie więcej niż 30 osób). Zdalna asysta powdrożeniowa online oznacza, iż Wyznaczeni pracownicy Wykonawcy będą wspierać pracowników Zamawiającego przy bieżącej pracy Systemu. Dodatkowo przekazana zostanie instrukcja dla personelu udostępniona w formie elektronicznej dla każdej e-usługi.Ilość dni zdalnej asysty powdrożeniowej online dla personelu stanowi kryterium oceny ofert.7) Zamawiający wymaga przeprowadzenia instruktaży dla administratorów w postaci zdalnej asysty powdrożeniowej online przez pracowników Wykonawcy trwającej min. 2 dni.Zdalna asysta powdrożeniowa oznacza, iż pracownik Wykonawcy przeprowadzi instruktaże online dla Administratorów ze wskazanego zakresu zarządzania e-usługami.Ilość dni zdalnej asysty powdrożeniowej online dla administratorów stanowi kryterium oceny ofert.8) Dostępność dla osób niepełnosprawnych:Przedmiot zamówienia w zakresie modułu e-rejestracji będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.Przyjazny interfejs – możliwość dostosowania interfejsu do wymagań użytkownika tj. uruchomienie wersjia kontrastoweja, zwiększanie czcionki zapewnienie responsywności, umożliwienie przemieszania się przy pomocy samej klawiatury, wyświetlanie elementów z odpowiednimi etykietami lub atrybutami opisującymi jego znaczenie. Elementy interfejsu umożliwiają bezproblemową obsługę czytników ekranu. – ułatwienia dla osób niedowidzących oraz definiowania własnych stylów CSS co pozwoli na modyfikacje interfejsu zorientowanego na użytkownika (UX).9) Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.10) Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (odpowiednio dla każdej części).11) Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych12) Zamówienie jest współfinansowane w projektu pn.: „Nowe e-usługi szansą rozwoju Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II.Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.Przedmiotem zamówienia jest:Część nr 2: Migracja danych:1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeniesienie kompletu danych w zakresie niezbędnym do zachowania ciągłości działania Zamawiającego.Migracja musi być przeprowadzona w dwóch etapach:• migracja testowa;• migracja produkcyjna w terminie ustalonym przez Zamawiającego.Zakres migrowanych danych:1. Struktura organizacyjna przychodni.2. Personel przychodni.3. Dane osobowe pacjentów.4. Słownik jednostek kierujących.5. Słownik personelu kierującego.6. Skierowania (dla wizyt z trybem przyjęcie „ze skierowaniem”).7. Kolejki oczekujących – wszyscy pacjenci oczekujący oraz wykreśleni od 01.01.2023.8. Dane dotyczące zrealizowanych wizyt w zakresie AOS / PSYCH / REH / Pracowni wraz z rozpoznaniami ICD 10 oraz wykonanymi procedurami ICD 9.9. Opis Badań fizykalnych i wywiadu medycznego w przypadku dokumentacji utworzonej poprzez moduł „Gabinet”10. Wyniki badań laboratoryjnych.11. Wyniki badań diagnostycznych.12. Szablony tekstów standardowych utworzonych indywidualnie, używanych w ramach każdej osoby personelu. (szablony wywiadów lekarskich)13. Stale podawane leki14. Zlecenia- usługi badań laboratoryjnych15. Terminarze - grafiki pracy lekarzy i zasobów (uwzględniane są przyszłe (zaplanowane) świadczenia)16. Historie wystawionych recept i skierowań17. Dane rozliczeniowe.Gwarancja i serwis:Wykonawca zapewnieni min. 6 miesięcy gwarancji oraz wsparcia powdrożeniowego na wykonaną usługę migracji (stanowi kryterium oceny ofert).W ramach udzielonej gwarancji i wsparcia powdrożeniowego Wykonawca na swój koszt dokona diagnozy i identyfikacji źródła problemu oraz zapewni naprawę wszystkich zgłoszonych usterek lub objawów nieprawidłowego działania systemu. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do rozwiązania zgłoszonego problemu w terminie do max. 4 godzin w dni robocze od zgłoszenia.Czas reakcji będzie liczony od chwili zgłoszenia problemu przez Zamawiającego drogą telefoniczną na lub mailową wskazane w umowie.Zamawiający wymaga min. 2 dni fizycznej asysty powdrożeniowej w siedzibie Zamawiającego (stanowi kryterium oceny ofert).Asysta fizyczna oznacza, że wyznaczeni pracownicy Wykonawcy (min. 2) będą wspierać pracowników Zamawiającego przy bieżącej pracy Systemu.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ dla części nr 2.2) Dostępność dla osób niepełnosprawnych:Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.3) Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.4) Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (odpowiednio dla każdej części).5) Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych6) Zamówienie jest współfinansowane w projektu pn.: „Nowe e-usługi szansą rozwoju Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II.Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.Przedmiotem zamówienia jest:Część nr 3: Aktualizacja systemu klasy RIS oraz integracja z systemem medycznym:1) Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja systemu klasy RIS oraz integracja z systemem medycznym.2) Gwarancja i serwis:Zamawiający wymaga min. 12 miesięcznej gwarancji oraz serwisu liczone od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu bezusterkowego odbioru systemu. Ilość miesięcy gwarancji i serwisu stanowi kryterium oceny ofert.Gwarancja i serwis min. 12 miesięcy, w ramach których Wykonawca, zapewnia sprawność systemu, w tym:a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,b) wsparcie użytkowników przy usuwaniu problemów z funkcjonowaniem systemu,c) dostarczenie i zainstalowanie nowych wersji dokumentacji i oprogramowania o ile są niezbędne do prawidłowej pracy systemu,d) monitoring działania elementów systemu pod kątem wykorzystania zasobów i dostępności usług oraz incydentów związanych z bezpieczeństwem i stabilnością,e) modyfikacje na wniosek Zamawiającego związane z jego potrzebami bądź wymaganiami prawnymi,f) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności systemu, w przypadku napraw gwarancyjnych,g) łączna niesprawność systemu (w przypadku awarii ) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych,przy czym niesprawność to taki stan systemu, który uniemożliwia wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia,h) czas reakcji serwisu rozumiany jest jako przystąpienie do działań naprawczych max. 2 dni od zgłoszenia awarii mailem (dotyczy dni roboczych).Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ dla części nr 3.3) Dla wyspecyfikowanych funkcjonalności podane parametry są wartościami minimalnymi, oprogramowanie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oprogramowanie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać w/w oprogramowanie przed dopuszczeniem go do użytkowania.4) Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.5) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).6) W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.8) Dostępność dla osób niepełnosprawnych:Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.7) Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.8) Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (odpowiednio dla każdej części).9) Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych10) Zamówienie jest współfinansowane w projektu pn.: „Nowe e-usługi szansą rozwoju Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II. Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48180000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach