Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego (ON) przeznaczonego do tankowania pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 BEŁŻYCE, Przemysłowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 885 260 508, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Przemysłowa 35 A
    24-200 BEŁŻYCE, woj. lubelskie
    tel. 885 260 508, , fax. -
    REGON: 06071470900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzok-belzyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego (ON) przeznaczonego do tankowania pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego (ON) przeznaczonego do tankowania pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych, będących w dyspozycji Zamawiającego. 2. ON będzie odpowiadał normom PN-EN 590 oraz przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680). 3. Parametry techniczne i chemiczne dostarczanego oleju napędowego nie mogą być gorsze niż określone w wyżej wspomnianych normach oraz w załączniku do Rozporządzenia. 4. Oferowany ON może być charakteryzowany przez normy zakładowe producenta, ale o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych od przedstawionych w przywołanych wyżej normach i Rozporządzeniach. 5. Dostawa oleju napędowego dokonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w formie transakcji bezgotówkowych. Wykonawca dostarczać będzie paliwo swoim transportem i na własny koszt do Instalacji Zamawiającego, zlokalizowanej przy ul. Przemysłowej 35 A, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie. 6. Zamawiający posiada jeden zbiornik o pojemności 5 000 l. Przewiduje się jednorazową wielkość dostawy max 5 000 l. Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo w okresie objętym zamówieniem (12 miesięcy) wynosi około 137 510 litrów oleju napędowego. 7. W okresie zimowym należy dostarczać olej napędowy zimowy tj. taki, który będzie umożliwiać bezproblemową eksploatację pojazdów Zamawiającego. 8. Średnie miesięczne zużycie określa się na około 11 460 litrów ON. Szczegółowe terminy i ilość Zamawianego oleju napędowego Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy telefonicznie na minimum 2 dni (48 godzin) przed planowanym przez Zamawiającego terminem dostawy. 9. Dostawa i przyjęcie paliwa odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 800 – 1500 lub w wyjątkowych sytuacjach w innym obustronnie ustalonym terminie. 10. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są ilościami orientacyjnymi i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu, lub zwiększeniu. Zmiana wielkości zamówienia nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy (finansowych czy prawnych) z tego powodu. 11. Paliwa muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. Wykonawca razem z paliwem będzie dostarczał świadectwa jakości dostarczanego paliwa. 12. Rozliczenie ilości dostarczanego paliwa następowało będzie w temperaturze rzeczywistej. 13. SIWZ znajduje się w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: http://www.zzok-belzyce.pl. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże SIWZ w ustawowym terminie (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca). 14. Podstawą do rozliczeń pomiędzy Stronami będzie wystawiona faktura VAT przez Wykonawcę za dostarczone paliwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2. Na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale. Zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2. 3) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Ze zobowiązania musi wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; b) sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot trzeci, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci udostępniający zasoby. 5) W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6) Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda odpisu z właściwego Rejestru lub z Centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale, ust. 2, pkt 7, składa na wezwanie Zamawiającego dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach