Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego B-0 dla pojazdów Gminy Bałtów.

Gmina Bałtów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-423 Bałtów, Bałtów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 641 008, , fax. 412 641 303
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bałtów
    Bałtów 32
    27-423 Bałtów, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 641 008, , fax. 412 641 303
    REGON: 29100946000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaltow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego B-0 dla pojazdów Gminy Bałtów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego B-0 bez dodatku biokomponentów, do zbiornika na olej napędowy znajdującego się w miejscowości Skarbka Dolna 41 w ilości maksymalnej 25 000 litrów. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości oleju napędowego w zależności od bieżących potrzeb, z prawem obniżenia wartości umowy, bez prawa Wykonawcy do zgłoszenia roszczeń z tego tytułu. Minimalna ilość oleju napędowego wyniesie 15 000 litrów. 3) Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom zgodnym z charakterystyką jakościową wymaganą Polską Normą ON /PN-EN 590+A1:2017-06/Ap2:2018-09, tj. być przeznaczony do stosowania w silnikach typu samochodowego o zapłonie samoczynnym (Diesla). 4) Olej musi być produktem oryginalnym, tzn. winien być wytwarzany przez producenta będącego właścicielem receptury oraz symbolu, nazwy i znaku towarowego stosowanego do jego oznaczenia. 5) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zła jakość oleju napędowego była przyczyną awarii lub zniszczenia części lub urządzeń pojazdu - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat, jakie z tego tytułu poniesie Zamawiający. W takim przypadku przeprowadzona zostanie następująca procedura: Zamawiający pobierze z pojazdu lub sprzętu próbki paliwa do badania w obecności przedstawiciela Wykonawcy, zobowiązanego do niezwłocznego stawienia się na miejsce poboru próbek po uprzednim telefonicznym lub pisemnym powiadomieniu o poborze. Pobrane próbki zostaną zabezpieczone w sposób uzgodniony przez strony (zaplombowane, zabezpieczone taśmą z podpisami i pieczątkami stron, itp.), a następnie w sposób uzgodniony przez strony przesłane lub przewiezione do laboratorium w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia ich pobrania. Jeżeli przedstawiciel Wykonawcy nie pojawi się na miejscu poboru próbek, uzna się, że Wykonawca wyraża zgodę na pobór próbek bez jego obecności i tym samym, że nie kwestionuje prawidłowości ich poboru oraz nie kwestionuje identyczności materiału oddanego do badania, z tym który został pobrany. W przypadku gdy wyniki badań wykażą, że olej napędowy nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa koszty ich wykonania obciążą Wykonawcę, w przeciwnym wypadku koszty poniesie Zamawiający. W przypadku gdy zostanie stwierdzone, że olej napędowy nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia strat, jakie Zamawiający poniósł z tytułu awarii lub zniszczenia części, urządzeń, na co Zamawiający przedstawi odpowiednie kserokopie dowodów księgowych. W celu potwierdzenia dostarczania przez Wykonawcę odpowiedniej jakości paliwa do pojazdów i sprzętu Zamawiającego, Zamawiający ma prawo w każdym czasie trwania umowy w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać poboru próbek oleju napędowego. 6) Olej napędowy musi charakteryzować się następującymi parametrami fizykochemicznymi: a) gęstość w temperaturze 15OC (820,0:845) b) temperatura zapłonu nie niższa niż 55OC, c) lepkość w temperaturze 40OC (2,000; 4,500) mm2/s, 7) Miejsce dostaw: plac przy budynku referatu gospodarki komunalnej- Skarbka Dolna 41, 27-423 Bałtów - dostawy sukcesywne. 8) Warunki dostawy: zbiornik dwupłaszczowy mieszczący jednorazowo 5 000l oleju napędowego, Skarbka Dolna 41, gm.Bałtów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej zakresie obrotu paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020r. poz.833 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( jeżeli dotyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) 5) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach