Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Gajdy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4983073 , fax. 0-56 4982863
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    Gajdy 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4983073, fax. 0-56 4982863
    REGON: 87112393000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://brodnicapgk.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego na potrzeby własnej bazy transportowej. Przewiduje się zakup paliwa w ciągu 12 miesięcy w ilości 170.000 litrów (w tym około 40.000 litrów odpowiadające zimowym warunkom eksploatacji tzw. paliwa arktycznego) z terminem dostawy raz w miesiącu w ilości 12.000 – 15.000 l. Zamawiający dopuszcza dostawy w terminach innych, i o innej ilości. Dostawa paliwa do bazy paliw Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 87-300 Brodnica, ul. Gajdy 13. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania jakościowe i materiałowe oraz parametry techniczne dla oleju napędowego określone w aktualnej normie PN-EN 590 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. (Dz. U. poz. 1680).W okresie zimowym, tj. od 16 listopada 2020r. do końca lutego 2021r. Dostawca zapewni paliwo odpowiadające zimowym warunkom eksploatacji pojazdów (tzw. paliwo arktyczne) do temperatury 32ºC poniżej zera. Temperatura blokowania zimnego filtru CFPP przewidziana rozporządzeniem dla oleju napędowego arktycznego. Dostawa paliwa arktycznego będzie realizowana na pisemne zamówienie Zamawiającego (faksem lub e-mail). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupu przedmiotu zamówienia, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy nr konta 56 9484 1150 0000 1326 2000 0001. 12.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.05.2020 do godziny 12.00 12.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1. Pieniądzu, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 12.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 12.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 12.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4A i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 12.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 12.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, t.j. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek dotyczący Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę potwierdzających możliwość prowadzenia przedmiotowej działalności – na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Umowa na dostawy (załącznik nr 6) Zaakceptowany projekt umowy na wykonanie dostawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach