Przetargi.pl
Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych KWP z s. w Radomiu i jednostek jej podległych

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych KWP z s. w Radomiu i jednostek jej podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nie używanego, nie regenerowanego, niebieżnikowanego, wolnego od wad fizycznych) ogumienia do służbowych pojazdów osobowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostek jej podległych. 2. Miejscem dostawy ogumienia będą Stacje Obsługi Transportu KWP zs. Radomiu w:  Radomiu przy ul. Energetyków 14,  Płocku przy ul. Kilińskiego 8,  Ostrołęce przy ul. Korczaka 16,  Siedlcach przy ul. Starowiejska 66 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania innego adresu dostawy na obszarze działania Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu. 3. Zamawiający wymaga aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ, 4. Zamawiający wymaga aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio: a) datę produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego, b) oznaczenie potwierdzające, że ogumienie spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny świadczący, że opony spełniają bądź przewyższają normy bezpieczeństwa), c) muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN, d) naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009r. w sprawie etykietowania opon pod katem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów, e) spełniało wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2015r. poz. 305 z późn.zm. ). 5. Zamawiający wymaga aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie: a) dla opon zimowych: ich efektywności paliwowej (opór toczenia) – klasa minimum C oraz przyczepności na mokrej nawierzchni - klasa minimum C; Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB 6. Dla każdej zaproponowanej opony Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego etykiety zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1222/2009 z dnia 25.11.2009r. w sprawie etykietowania opon pod katem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów. Etykiety powinny być ponumerowane i ułożone kolejno zgodnie z pozycjami wykazu asortymentowo – ilościowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania umowy. 8. W przypadku, gdy dostarczony dokument, o którym mowa w pkt. 8 utraci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (raz na kwartał) i utylizacji zużytego ogumienia oraz przekazania Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni licząc od daty odbioru od Zamawiającego zużytego ogumienia – karty przekazania odpadu. Ilość zużytego ogumienia odebranego przez Wykonawcę nie przekroczy ilości ogumienia zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy. 10. W przypadku braku możliwości odbioru przez Wykonawcę (raz na kwartał) i utylizacji zużytego ogumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarowaniu odpadami, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odbioru i utylizacji zużytego ogumienia przez firmę zewnętrzną, przy zachowaniu pozostałych warunków umowy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 12. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od potrzeb warsztatowych. Termin dostaw określony został we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego na dzień składania ofert: Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ), - wypełniony we wszystkich pozycjach wykaz asortymentowo – ilościowy, stanowiący integralną część formularza ofertowego (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) - W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. PONADTO: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach