Przetargi.pl
Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 47 701 31 03
  • Data zamieszczenia: 2023-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 47 701 31 03
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    V.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZadanie nr 1 – ogumienie letnie do pojazdów osobowych1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać ogumienie fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, niebieżnikowane, wolne od wad fizycznych. 2. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych. 3. Miejsca dostaw:a) Radomiu przy ul. Energetyków 14,b) Płocku przy ul. Kilińskiego 8,c) Ostrołęce przy ul. Korczaka 16,d) Siedlcach przy ul. Starowiejska 66lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP z siedzibą w Radomiu.4. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1 i 25. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio:a) Datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego;b) Oznaczenie potwierdzające, że dostarczane ogumienie spełnia wszystkie normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny),c) Naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG),6. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie spełniały:a) techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN–EN,b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późń. zm.).7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminami EKG ONZ i spełniały następujące parametry:Dla Zadania nr 1– opony posiadały homologację wydaną zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ oraz posiadały oznaczenie symbolem potwierdzającym, że opony spełniają wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny). Opony muszą spełniać parametry w zakresie: Klasy efektywności paliwowej (opór toczenia) – skala od A do BDla ZADANIA NR 1 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 32 Zamawiający dopuszcza w kolumnie nr 4 – Klasa efektywności paliwowej – skala od A do C.oraz  Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do B.Dla ZADANIA NR 1 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 32 Zamawiający dopuszcza w kolumnie nr 5 – Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do C.Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB.Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych, uniwersalnych lub wielosezonowych.8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.Wymagania na etapie realizacji umowy:9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania umowy. W przypadku, gdy dostarczony dokument utraci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu.10. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (raz na kwartał) i przetworzeniu na własny koszt zużytego ogumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarowaniu odpadami. Ilość zużytego ogumienia odebranego przez Wykonawcę nie przekroczy ilości ogumienia zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy.V.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:a) OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAb) projektowanych postanowieniach umowy odpowiednio dla zadania nr 1c) CENNIKU WYKAZIE asortymentowo ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty dla zadania nr 1 – ogumienie letnie do pojazdów osobowychV.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu Zadanie nr 2 – ogumienie letnie do pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać ogumienie fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, niebieżnikowane, wolne od wad fizycznych. 2. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych. 3. Miejsca dostaw:a) Radomiu przy ul. Energetyków 14,b) Płocku przy ul. Kilińskiego 8,c) Ostrołęce przy ul. Korczaka 16,d) Siedlcach przy ul. Starowiejska 66lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP z siedzibą w Radomiu.4. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1 i 2• Regulaminem nr 54 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych pojazdów użytkowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 2• Regulaminem nr 75 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do motocykli i motorowerów – dotyczy zadania nr 25. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio:a) Datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego;b) Oznaczenie potwierdzające, że dostarczane ogumienie spełnia wszystkie normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny),c) Naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG),6. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie spełniały:a) techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN–EN,b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późń. zm.).7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminami EKG ONZ i spełniały następujące parametry:Dla Zadania nr 2- opony posiadały homologację wydaną zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ, 54 EKG ONZ i 75 EKG ONZ oraz posiadały oznaczenie symbolem potwierdzającym, że opony spełniają wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny). Opony muszą spełniać parametry w zakresie: Klasy efektywności paliwowej (opór toczenia) – skala od A do EDla ZADANIA NR 2 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWO-TERENOWYCH, FURGONÓW, POZOSTAŁE, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 1, 2, 4, 5, 6, 42, 43, 47, 48 Zamawiający nie wymaga uzupełnienia przez Wykonawcę w kolumnie nr 4 – Klasy efektywności paliwowej – skala od A do E.oraz  Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do E.Dla ZADANIA NR 2 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWO-TERENOWYCH, FURGONÓW, POZOSTAŁE, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 1, 2, 4, 5, 6, 42, 43, 47, 48 Zamawiający nie wymaga uzupełnienia przez Wykonawcę w kolumnie nr 5 – Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do E. Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB. Dla ZADANIA NR 2 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWO-TERENOWYCH, FURGONÓW, POZOSTAŁE, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 49 Zamawiający dopuszcza poziom hałasu zewnętrznego 73dB.Zamawiający dla ZADANIA NR 2 – OGUMIENIE LETNIE DO POJAZDÓW OSOBOWO-TERENOWYCH, FURGONÓW, POZOSTAŁE, w CENNIK – WYKAZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWY dla pozycji 16, 42, 43, 47, 48, 50, 51 Zamawiający dopuszcza w kolumnie nr 2 – Rodzaj opony – całoroczna, uniwersalna, wielosezonowa.8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.Wymagania na etapie realizacji umowy:9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania umowy. W przypadku, gdy dostarczony dokument utraci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu.10. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (raz na kwartał) i przetworzeniu na własny koszt zużytego ogumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarowaniu odpadami. Ilość zużytego ogumienia odebranego przez Wykonawcę nie przekroczy ilości ogumienia zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy.V.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:a) OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA b) projektowanych postanowieniach umowy odpowiednio dla zadania nr 2.c) CENNIKU WYKAZIE asortymentowo ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty dla zadania nr 2 – ogumienie letnie do pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach