Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA ZASTĘPCZEGO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO

Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3645100, 3645124 , fax. 024 3645102
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 28 28
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3645100, 3645124, fax. 024 3645102
    REGON: 61141659000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA ZASTĘPCZEGO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i niezbędnych do wykonywania badań hematologicznych. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą również:dzierżawa analizatora hematologicznego i podajnika do aparatu Sysmex K 4500, przeszkolenie personelu Zamawiającego związane z obsługą sprzętu 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: dotyczące przedmiotu zamówienia:zestaw parametrów granicznych sprzętu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów spowoduje odrzucenie oferty, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu w języku polskim, termin ważności dla odczynników to minimum 6 miesięcy od dnia dostawy, dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. b. dotyczące terminów realizacji zamówienia:termin instalacji analizatora to maksymalnie: 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, termin dzierżawy analizatora i podajnika do aparatu Sysmex 4500 to 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego, termin dostawy odczynników - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od dnia przekazania analizatora, w ciągu max 7 dni od dnia złożenia zamówienia, z wyjątkiem zamówień na cito w ciągu max 24 godz. c. inne:nie podwyższanie cen jednostkowych netto odczynników, materiałów zużywalnych przez cały okres obowiązywania umowy oraz stałość rat czynszu dzierżawnego za dostarczony sprzęt przez cały okres obowiązywania umowy wraz z dostawą i instalacją analizatora Wykonawca ma obowiązek dostarczyć protokół zdawczo-odbiorczy wraz z wartością analizatora do wykonywania badań, Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny. Wymagany czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię - do 24 godz. od momentu jej zgłoszenia. kwota czynszu z tytułu dzierżawy sprzętu winna obejmować wszelkie koszty związane z ich instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem do eksploatacji, dostawy winny być realizowane na koszt i transportem Wykonawcy do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345702
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Udostępnienie treści protokołu oraz otwartych ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad: a. Zamawiający udostępni wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku. b. Zamawiający wyznaczy termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów i informacji. c. Zamawiający wyznaczy członka Komisji Przetargowej w obecności, którego udostępnione zostaną dokumenty. d. Zamawiający umożliwi kopiowanie udostępnionych dokumentów i informacji odpłatnie. Za wykonanie kserokopii dokumentów oraz za ich przesłanie Wykonawcy listownie Zamawiający będzie pobierał opłatę w wysokości określonej w Zarządzeniu Prezesa Zarządu Spółki Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. e. Wskazane we wniosku dokumenty postępowania będą udostępnione wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania, tj. w godzinach 7:30-15:05. f. Bez zgody Zamawiającego zabrania się wykonywania zdjęć złożonych ofert. g. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. Nr 188, poz. 1154). Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 - 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Certyfikat, że oferowany produkt spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych, oraz posiada znak CE. Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem (w formie oryginału), iż Wykonawca posiada ww dokumenty i zostaną udostępnione do wglądu na wniosek Zamawiającego. 2. Wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. 3. Wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wymagane parametry graniczne analizatora hematologicznego 5 diff. 4. Wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ - Informacja o autoryzowanym przez producenta sprzętu serwisie, który będzie zapewniał bezpłatne naprawy gwarancyjne dostarczonego analizatora hematologicznego 5 diff. 5. Oświadczenie o pochodzeniu oferowanego asortymentu - należy podać nazwę i adres producenta. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7. Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. II. 6, musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 oraz w pkt. II. 1 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, oprócz oświadczenia, które musi zostać złożone w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach