Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8498085, 8495027 , fax. 022 8498085, 8495027
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Rakowiecka 4 4
00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8498085, 8495027, fax. 022 8498085, 8495027 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa czasopisma Przegląd Geologiczny w 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest druk 12 numerów czasopisma Przegląd Geologiczny w 2010 r. o numerze ISSN 0033-2151, wraz z dostawą wydrukowanych numerów do siedziby Zamawiającego, począwszy od 01.01.2010 r., jeden numer każdego miesiąca - zgodnie z dołączonym harmonogramem w Rozdziale II SIWZ. 2.Szczegółowy opis zamówienia zawiera: 1)Rozdział 2 SIWZ, 2)Istotne postanowienia umowy - Rozdział 3 SIWZ. Postępowanie o wartości poniżej 206 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222120009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę muszą spełniać opisane w tej części wymagania. 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. druk wraz z dostawą) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, tj.: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie co najmniej dwóch dostaw (tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. druk wraz z dostawą) ilustrowanego periodyku zawierającego rysunki, schematy, fotografie, tabele i wykresy (dopuszcza się jeden tytuł - należy go wymienić) o nakładzie min. 400 egz. przez min. 12 miesięcy. Z załączonych dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie musi wynikać, że dotyczą one dostaw wymienionych w załączniku nr 3 do Instrukcji. 2.2. Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia urządzeniami, tj.: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym sprzętem: systemem CTP z naświetlarką do formatu B2, maszyną offsetową arkuszową 4-kolorową z lakierem o formacie B2, linią do oprawy klejonej. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV Instrukcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej instrukcji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokument Wykonawcy mogą złożyć łącznie. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa w ww. ppunktach 2-4, należy zastąpić dokumentem lub dokumentami, wystawionymi w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty o których mowa w ww. ustępach 2-4 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 5. Wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie III ppkt. 2.1 lit.a) instrukcji (załącznik Nr 3). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w nim dostawy zostały wykonane należycie. 6. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu następującym sprzętem: systemem CTP z naświetlarką do formatu B2, maszyną offsetową arkuszową 4-kolorową z lakierem o formacie B2, linią do oprawy klejonej ( załącznik nr 4 do Instrukcji).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość załączonych czasopism
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, druk i dostarczenie do CNBOP-PIB publikacji: Czerwona Księga Pożarów
Dodano: 2016-04-20 - Przygotowanie, druk i dostarczenie do CNBOP-PIB publikacji Podręczny poradnik kierującego działaniem ratowniczym
Dodano: 2016-04-08 - Usługa wydawnicza kwartalnika Bezpieczeństwo i Technika Pożarnicza
Dodano: 2016-03-07 - Sukcesywne dostawy czasopism zagranicznych na 2016 rok dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
Dodano: 2015-12-28 - Subskrypcja czasopism elektronicznych oraz medycznych baz danych na rok 2016 w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-206/2015
Dodano: 2015-12-17 - Prenumerata czasopism krajowych na 2016 r. w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-208/2015
Dodano: 2015-12-04 - Prenumerata Czasopism Zagranicznych Na Rok 2016, znak sprawy: AZP-2401-12/2015
Dodano: 2015-11-23 - Sukcesywna dostawa czasopism krajowych dla SGGW w prenumeracie na 2016 rok
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa czasopism zagranicznych do Instytutu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej im. Macieja Nałęcza PAN w Warszawie.
Dodano: 2015-11-10 - Sukcesywna dostawa czasopism zagranicznych dla SGGW w prenumeracie na 2016 rok
Dodano: 2015-10-14