Przetargi.pl
Zakup i dostawa obuwia i odzieży z nadrukiem - pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dziecięca Akademia Rozwoju

Gmina Łobez ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3974001 , fax. 091 3974373
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobez
    ul. Niepodległości 13 13
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3974001, fax. 091 3974373
    REGON: 81168561600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa obuwia i odzieży z nadrukiem - pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dziecięca Akademia Rozwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa obuwia i odzieży z nadrukiem- pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w ramach projektu Dziecięca Akademia Rozwoju. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą obuwia i odzieży z nadrukiem- pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla uczniów i uczennic: - zajęcia z zakresu wykorzystania wiedzy w praktyce - zajęcia z języków obcych - zajęcia specjalistyczne, artystyczno-sportowe. 2.1. Zamawiający wymaga wykonania nadruków w postaci wszywek na następujących produktach: kurtkach i polarach turystycznych, T-shirt-ach, legginsach, spódnicach, rajstopach, getrach, baletkach. 3. Wszystkie nadruki- oznaczenia na produktach- powinny być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL (Dokumenty: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL, Plan komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Księga Identyfikacji wizualnej NSS oraz logotypy w popularnych formatach graficznych są do pobrania w zakładce PLIKI DO POBRANIA/PROMOCJA W RAMACH PO KL na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie). Produkty przygotowywane dla Projektu DAR powinny zawierać- zgodnie z wytycznymi- następujące treści i logotypy graficzne: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego w kolorze lub i czarno- białe, nazwę projektu i lub logo: Dziecięca Akademia Rozwoju w kolorze lub i czarno-białe, i lub nazwę priorytetu i działania: Dziecięca Akademia Rozwoju- projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, PO KL, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - dane teleadresowe: Szkoła Podstawowa nr 2 w Łobzie, ul. Spokojna 4, 73- 150 Łobez, tel. 91 3974370, fax: 91 3974370, e-mail: projekt@sp2dar.eu; http: www.sp2dar.eu Projekty graficzne na produkty muszą być wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca po dokonaniu nadruku na produktach wskazanych przez Zamawiającego zapewni opakowanie materiałów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurz, wilgoć, itp.) oraz dostarczy zapakowane materiały do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce przez Zamawiającego wskazane. Nieodpowiednie zapakowanie materiałów będzie stanowić nienależyte wykonanie umowy. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje także m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a-1c do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce pogrupowane wg załącznika 1 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadać będą co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami wykazanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Wszystkie pomoce dydaktyczne- obuwie i odzież z nadrukiem- muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone produkty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający informuje, iż pozostałe postanowienia SIWZ są tożsame dla każdej z części pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp2.lobez.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach