Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia bhp - Przetarg II

Nadleśnictwo Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. Mireckiego 15
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8102433, 600412742 , fax. 059 810 24 34
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sławno
    ul. Mireckiego 15 15
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8102433, 600412742, fax. 059 810 24 34
    REGON: 77052828800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadlesnictwoslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia bhp - Przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych wg wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 grudnia 1998 roku w sprawie określenia wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 1999 r. nr 19, poz. 169), b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika, oraz wzorcową dokumentacją techniczną, c) Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r., w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. oraz dostawa odzieży i obuwia bhp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12. Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1500 zł. a) wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego: Nadleśnictwo Sławno; ul. Mireckiego 15; 76 - 100 Sławno PKO BP S.A. SŁAWNO 15 1020 4681 0000 1402 0029 4066 z dopiskiem: Przetarg na dostawę sortów mundurowych leśnika obuwia oraz odzieży bhp w 2009 roku, wadium b) oryginały dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy składać w kasie Nadleśnictwa Sławno do godz. 10:00 dnia 25 czerwca 2009 r. c) wadium uważa się za wniesione jeżeli w dniu 25 czerwca 2009 r. o godz. 10:00 jest ono złożone w kasie nadleśnictwa lub zaksięgowane na rachunku bankowym; d) z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu : I. Prowadzenie działalności z zakresu produkcji lub handlu. II. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). III. Zgodność przedmiotu postępowania ze wzorami ORWLP Bedoń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku konsorcjum każdy z członków składa dodatkowe oświadczenie na oddzielnym druku - zał. nr 4 i 5, c) oświadczenie o zastosowaniu oceny zgodności sortów mundurowych z ORWLP Bedoń - zał. Nr 3 2) Ocena spełnia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast wspólnie muszą wykazać, że: prowadzą działalność z zakresu produkcji lub handlu c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, d) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 5) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 6) Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 7) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, z wyjątkiem sytuacji określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 8) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/slawno/info.php?id=48
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach