Przetargi.pl
Zakup i dostawa nowego walca drogowego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 547 611 , fax. 447 547 611
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
    ul. Krótka 1
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 547 611, fax. 447 547 611
    REGON: 59002807900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa nowego walca drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa p.n.: „Zakup i dostawa nowego walca drogowego”. Zastosowanie: zagęszczenie warstw asfaltowych, nośnych i mrozoodpornych w pracach przy budowie nowych i naprawie istniejących warstw w przedsięwzięciach budowlanych małej i średniej wielkości, np. na ulicach, drogach i parkingach. Na przedmiot zamówienia składa się fabrycznie nowy walec drogowy: Opis oraz dane techniczne walca drogowego • Składany pałąk ROPS z pasem bezpieczeństwa, • Hydrostatyczny napęd układu jazdy i wibracji, • 2 zgarniacze na bęben, sprężynowe i z funkcją przechyłu, • System spryskiwaczy sprężynowych, • Wielofunkcyjna dźwignia jazdy, • Wyświetlacz wielofunkcyjny z licznikiem godzin pracy, • Wskaźnik poziomu wody do zraszania bębna, • Wskaźnik poziomu paliwa, • Wyłącznik awaryjny, • Schowek, • Kierunkowskazy i światła awaryjne, • Oświetlenie robocze z przodu i tyłu, • Przełącznik kontaktowy fotela, • 12 V gniazdo, • Zabezpieczenie „wandaloodporne” panelu głównego, • Pokrywa silnika wykonana z materiału kompozytowego, • Zaczepy do mocowania, ocynkowane, • Jednopunktowy uchwyt do podnoszenia walca, • Alarm cofania, • Pomarańczowe obrotowe światło ostrzegawcze, • Przełącznik odłączający akumulator, • Wymiary: - długość max 2850 mm, - szerokość max. 1470 mm, - rozstaw osi bębnów max. 1900 mm, - szerokość robocza: 1350 – 1380 mm, - wysokość max. 2700 mm, - prześwit pomiędzy podłożem a ramą walca max. 350 mm, - średnica bębnów zagęszczających max. 900 mm, • operacyjna masa robocza w zakresie od 4500 kg do 4600 kg, • statyczne obciążenie liniowe bębna przód-tył: min 16 kg/cm, • prędkość jazdy w zakresie 0 – 10 km/h, • zdolność pokonywania wzniesień bez wibracji/z wibracją: 40/30%, • Napęd: - silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, - liczba cylindrów 4, - moc silnika min. 34 kW, - instalacja elektryczna min 12V, - hamulec roboczy hydrostatyczny, • Pojemność zbiornika paliwa min. 55 litrów, • Pojemność zbiornika wody do zraszania min. 310 litrów, • Dokumentacja techniczna oraz instrukcja obsługi w języku polskim. 1.2. Wykonawca w siedzibie Zamawiającego przeprowadzi szkolenie w zakresie prawidłowej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi walca drogowego. 1.3. Okres gwarancji 36 miesięcy lub 2000 mth – w zależności co nastąpi pierwsze. Uwaga. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny oferty. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa fabrycznie nowego walca drogowego objętego niniejszym postępowaniem została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego – Zakład Usług Komunalnych, 26-300 Opoczno, ul. Targowa 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie, na swój koszt i odpowiedzialność, w terminie uzgodnionym przez strony oraz umożliwi jego sprawdzenie pod względem technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43312400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, c) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.4 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. f) Klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych wg. załącznika nr 4 do SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach