Przetargi.pl
Zakup i dostawa nowego walca drogowego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 547 611 , fax. 447 547 611
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
    ul. Krótka 1
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 547 611, fax. 447 547 611
    REGON: 59002807900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa nowego walca drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa p.n.: „Zakup i dostawa nowego walca drogowego”. Zastosowanie: zagęszczanie warstw asfaltowych, nośnych i mrozoodpornych w pracach przy budowie nowych i naprawie istniejących warstw w przedsięwzięciach budowlanych średniej i dużej wielkości, np. na ulicach, drogach i parkingach. Na przedmiot zamówienia składa się fabrycznie nowy walec drogowy: Opis oraz dane techniczne walca drogowego • Klimatyzacja,• Obrotowa lampa ostrzegawcza,• Podstawowe narzędzia,• 2 amplitudy/2 częstotliwości drgań bębna,• system automatycznego dopasowania obrotów silnika w zależności od obciążenia,• automatyczne włączanie wibracji,• indywidualna kontrola wibracji,• wyłącznik bezpieczeństwa, • komputer pokładowy wyświetlający: obroty silnika, prędkość jazdy, zużycie paliwa oraz temperaturę silnika,• zraszacz ciśnieniowy z dwoma pompami,• światła boczne z przodu i z tyłu, • lusterka wsteczne,• alarm przy jeździe wstecz,• wyłącznik masy.• wymiary:- długość max 4400 mm,- rozstaw osi max 3300 mm,- szerokość max 1700 mm,- wysokość max 3000 mm, - prześwit max 250 mm,- szerokość bębnów roboczych od 1400 mm do 1500 mm,- średnica bębnów roboczych max. 1100 mm, • maksymalna masa robocza w zakresie 7000 kg – 9000 kg,• masa robocza z kabiną ROPS (CECE) – w zakresie od 6500 kg do 7000 kg,• nacisk na oś z przodu (CECE) w zakresie od 3500 kg do 3600 kg,• nacisk na oś z tyłu (CECE) w zakresie od 3300 kg do 3400 kg,• statyczne obciążenie liniowe z przodu (CECE) w zakresie od 23 do 25 kg/cm,• statyczne obciążenie liniowe z tyłu (CECE) w zakresie od 22 do 25 kg/cm, • prędkość jazdy max 12 km/h,• zdolność do pokonywania wzniesień bez wibracji/z wibracją max 40%/30%• Napęd:- silnik wysokoprężny chłodzony cieczą,- liczba cylindrów 4,- moc silnika min. 55 kW,- prędkość obrotowa min 2400 obr/min,- instalacja elektryczna min 12V,- hamulec roboczy hydrostatyczny,- hamulec postojowy – akumulator sprężynowy,• Dokumentacja w języku polskim: - instrukcja obsługi,- karta gwarancyjna,- świadectwo zgodności, Wykonawca w siedzibie Zamawiającego przeprowadzi szkolenie w zakresie prawidłowej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi walca drogowego. Okres gwarancji minimum 12 miesięcy lub 1000 mth – w zależności co nastąpi pierwsze. Uwaga. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny oferty. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa fabrycznie nowego walca drogowego objętego niniejszym postępowaniem została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego – Zakład Usług Komunalnych, 26-300 Opoczno, ul. Targowa 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie, na swój koszt i odpowiedzialność, w terminie uzgodnionym przez strony oraz umożliwi jego sprawdzenie pod względem technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43312400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, c) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.4 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. f) Klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych wg. załącznika nr 4 do SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach